۰

گشایش درهای همه مساجد کبک به روی غیرمسلمانان

مساجد کبک برای زدون تصورات غلط درباره اسلام و مسلمانان از اذهان عمومی، در آستانه سالروز حمله به مسجد این شهر در سال ۲۰۱۷، درهای خود را به روی غیرمسلمانان گشودند.
کد خبر: ۲۱۴۷۴۳
۱۰:۰۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، درهای همه مساجد کبک در آستانه سالروز حمله تروریستی به یکی از مساجد این ایالت در روز 29 ژانویه سال 2017 میلادی به روی مردم باز شد.

هدف از باز شدن درهای همه مساجد کبک به روی شهروندان این ایالت،آشنا کردن مردم با اسلام و همسایگان مسلمان است.

به گفته متولیان مساجد کبک ،در مراسم درهای باز مساجد به سوالات همه افراد در مورد دین مبین اسلام پاسخ داده می شود تا آگاهی آنها نسبت به ارزش های اسلامی افزایش پیدا کند.

رهبران مذهبی کبک می گویند: حمله به مسجد کبک در سال 2017 میلادی ریشه در جهل مردم نسبت به اسلام و مسلمانان دارد که پدیده ای به نام اسلام هراسی را نیز به وجود آورده است.

باز شدن درهای مساجد کبک به روی مسلمانان همزمان با برگزاری مراسم هفته آگاهی اسلامی در کانادا،انجام شده است.

مسلمانان در مونترال کانادا برای زنده نگه داشتن یاد قربانی های این حادثه و همچنین آگاه کردن اذهان عمومی از چالش هایی که پیش روی مسلمانان در سراسر جهان و در کانادا وجود دارد، هفته آگاهی اسلامی را از روز 25 ژانویه آغاز کردند.

مسجد کبک در روز 29 ژانویه سال 2017 میلادی هدف یک حمله تروریستی قرار گرفت که در آن تعداد زیادی از نمازگزاران جان خود را از دست داده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: