۰

تشریح مراسم عزاداری فاطمیه دوم در حرم حضرت معصومه(س)

حجت الاسلام بهشتی پور با تشریح مراسم عزاداری فاطمیه دوم از برگزاری یادواره بانوان شهیده همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۵۵۱
۱۵:۱۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام «جواد بهشتی‌پور»  ضمن تسلیت ایام فاطمیه به برنامه های آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت ایام فاطمیه در حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) برای زائران و مجاوران تدارک شده است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) ادامه داد: برنامه های عزاداری فاطمیه دوم از امروز(6بهمن) آغاز می شود.

وی تصریح کرد: مراسم عزاداری از امشب به مدت پنج شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بهشتی پور با اشاره به سخنرانان و مداحان مراسم گفت: حجج اسلام سید حسین مؤمنی و سید مهدی میرباقری سخنران این مراسم‌ هستند و آقایان قانع، سلحشور، شالبافان حسینی نژاد، جوادی و پناهی مدیحه سرایی خواهند کرد.

وی همچنین به یادواره بانوان شهیده اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز یکی دیگر از برنامه های ایام فاطمیه است که با سخنرانی حجت‌الاسلام ولد عباسی و مداحی سیدمحمد جوادی برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) تصریح کرد: این یادواره ویژه بانوان بوده و در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی بادآور شد: این یادواره(چهارشنبه ۹ بهمن) ساعت ۱۵همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: