۰

افزایش قیمت کالاها برای ایام پایانی سال ممنوع شد

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: دستورالعمل قیمت گذاری برای ایام پایانی سال، به استان ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۲۱۳۸۵۱
۱۲:۱۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، عباس تابش در گردهمایی روسای سازمان‌های صمت استان‌ها که با حضور وزیر صمت برگزار شد، بیان کرد: همزمان با اصلاح قیمت بنزین بازرسی‌ها انجام شده است و گزارشات مداوم و منظم رصد بازار ارایه می‌شود.

وی با اعلام اینکه قیمت گذاری خدمات و کالا، مشمول ضوابطی نیست و یک هفته دیگر به استان‌ها ابلاغ می‌شود، تصریح کرد: دستورالعمل قیمت گذاری برای ایام پایانی سال، به استان‌ها ابلاغ شده است.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بخش دیگری از سخنانش گفت: با احتساب بازرسان اصناف، ۴۳۰۰ بازرس داریم و تفاهم نامه‌ای با بسیج اصناف داریم که تعداد بازرس‌ها ۲ برابر خواهد شد.

تابش ادامه داد: در زمینه سامانه، هنوز گمرک همکاری ندارد، ولی سامانه انبار در زمینه ۱۰ کالا الزام به اطلاع رسانی دارد و بازرسان به صورت متمرکز این ۱۰ کالا را بازرسی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال سازوکار سامانه رصد کالا ابلاغ می‌شود، گفت: نظارت واحد‌های بین راهی برعهده ما است و اجازه افزایش قیمت ندارند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: