۰

اولین گردهمایی مسلمانان در ساختمان کنگره «فرانکفورت» آمریکا

مسلمانان در «فرانکفورت» آمریکا روز ۲۲ ژانویه برای بحث در مورد مسائلی که پیش روی جامعه اسلامی وجود دارد به ساختمان کنگره خواهند رفت.
کد خبر: ۲۱۳۸۰۹
۰۹:۴۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، مسلمانان در «فرانکفورت» آمریکا روز 22 ژانویه (چهارشنبه دوم بهمن) برای بحث در مورد مسائلی که پیش روی جامعه اسلامی وجود دارد به ساختمان کنگره خواهند رفت.

مسلمانان در این نشست آموزش هایی در مورد چگونگی رویارویی با مسائلی که جامعه مسلمانان را تحت تاثیر قرار می دهد،دریافت می کنند.

آنها همچنین به اظهارات سخنرانان مهمان از جمله قانونگذاران ایالتی و نمایندگان ملی شورای روابط اسلامی-آمریکایی گوش فرا می دهند.

این مراسم از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا ساعت 4 عصر ادامه پیدا می کند.

گردهمایی مسلمانان با قانونگذاران آمریکایی با حمایت دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی «کنتاکی» برگزار می شود و ضیافت ناهار بر عهده مرکز اسلامی فرانکفورت خواهد بود.

«شیق زمان»،رئیس مرکز اسلامی فرانکفورت گفت که نسبت به برگزاری اولین گردهمایی ایالتی مسلمانان در ساختمان کنگره این شهر بسیار خرسند است.

وی در این باره گفت: «جوامع اسلامی مدتی است که تقریبا در گوشه و کنار کنتاکی به طور محلی ،تشکیل شده اند. آنها مراکز اسلامی را اداره می کنند ،تشکیل سازمان های خیریه و حتی مدارس اسلامی هم در شهرهای ایالت کنتاکی تبدیل به امری معمول شده اند.»

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: