۱

حمله به دانشگاه اسلامی نجف اشرف

در ادامه اغتشاشات عراق، الجامعة الاسلامیة (دانشگاه اسلامی) نجف اشرف نیز مورد حمله آشوب طلبان قرار گرفت!
کد خبر: ۲۱۳۰۷۲
۱۱:۱۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، در ادامه اغتشاشات عراق، الجامعة الاسلامیة (دانشگاه اسلامی) نجف اشرف نیز مورد حمله آشوب طلبان قرار گرفت!

دکتر «عمار السلامی» رئیس این دانشگاه اعلام کرد: صبح امروز ـ چهارشنبه 25 دی ماه 1398 ـ تعداد زیادی از اوباش و آشوبگر به دانشگاه الاسلامیه در نجف اشرف حمله کردند.

وی ادامه داد: آشوبگران که تعداد آنها دست کم ۲۰۰ نفر بود، با یورش به دانشگاه و ضرب و شتم حاضرین، اقدام به اخراج دانشجویان و کادر دانشگاه و وارد کردن خساراتی به آن نمودند و باعث تعطیل شدن این مرکز آموزش عالی شدند.

گفتنی است بغداد و چند استان دیگر عراق از مهرماه 98 در اعتراض به نظام سیاسی موجود، نبود قانون و خدمات اجتماعی، کمبود فرصت های شغلی و آمار بالای بیکاری جسته و گریخته شاهد اعتراض های مردمی بوده است.

اما در این میان، عده‌ای که وابسته به سفارت دولت تروریستی آمریکا هستند و نیز از سوی رژیم های مرتجع منطقه و پس ماندگان حزب بعث تغذیه می شوند مطالبات مردم و تظاهرات مسالمت‌آمیز آنان را منحرف کرده‌اند.

ایجاد وحشت و بی نظمی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، یکی از اقدامات هنجارشکنانه این گروه های خشونت‌طلب است که در عراق به "دار و دسته جوکر" معروف شده اند.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَالْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لَا يُجَاوِرُونَكَ فِيهَا إِلَّا قَلِيلًا ﴿۶۰﴾
مَلْعُونِينَ أَيْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِيلًا ﴿۶۱﴾
سُنَّةَ اللَّهِ فِي الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلُ وَلَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلًا ﴿۶۲ احزاب﴾