۰

فارغ التحصیلی ۱۲۴۸ دانشجو از سراسر ۶ قاره در دبی

مرکز فرهنگی اسلامی «محمد بن رشید» در دبی از فارغ التحصیل شدن یک هزار و ۲۴۸ دانشجو از ۴۹ ملیت از سراسر ۶ قاره از این مرکز در سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۸۴۵
۱۰:۱۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز فرهنگی اسلامی «محمد بن رشید» در دبی از فارغ التحصیل شدن یک هزار و 248 دانشجو از 49 ملیت از سراسر 6 قاره از این مرکز در سال 2019 میلادی خبر داد.

دوره های آموزشی در این مرکز از سوی مرکز امور دانشجویی ،برگزار می شود.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی این مرکز،دانشجویان در بازه سنی 9 سال تا 72 سال که نشان دهنده ماهیت فراگیر بودن دوره های برگزار شده است از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.

این دوره ها در سال 2019 میلادی شامل دوره های ویژه برای ساکنان امارات از جمله فیلیپینی ها،پاکستانی ها،هندی ها،سنگاپوری ها،فرانسوی ها،ترک ها و اتیوپیایی ها بود.

علاوه بر این ،دوره هایی برای تازه مسلمانان ،دوره های تابستانی برای کودکان و دوره های آموزشی برای دانشجویان با توجه به منافع و علاقه مندی های دانشجویان با پیشینه های مذهبی و فرهنگی مختلف،برگزار شده است.

هدف از برگزاری همه این دوره ها ،یادگیری بیشتر درباره شکیبایی اسلامی و فرهنگ اسلامی است.

در اوایل دسامبر 2019 ، مرکز فرهنگی اسلامی «محمد بن رشید» مراسمی را برای تجلیل از دانشجویان ممتاز دوره های وزارت امور دانشجویان در سال 2019 ترتیب داد که بیش از 150 دانش آموز ، خانواده ، معلمان و کارمندان در آن شرکت داشتند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: