۰

افزایش درآمدهای شهرداری از منابع جدید و ناشناخته

رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: ظرفیت هایی در شهر و شهرداری برای افزایش درآمد وجود داشت که احصا و مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۱۲۷۳۲
۱۵:۳۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

افزایش درآمدهای شهرداری از منابع جدید و ناشناخته

به گزارش «شیعه نیوز»،زهرا صدراعظم نوری با اشاره به دیدار هفته گذشته رؤسای کمیسیون‌ها و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با شهردار در خصوص منابع درآمدی شهرداری تهران گفت: در این جلسه درخصوص تأمین منابع متمم بودجه سال ۹۸ نیز صحبت شد، بر اساس ضرورت‌هایی که در خصوص تحقق درآمدهای شهرداری احساس شده بود، چهار کمیته در شهرداری تشکیل و کارگروه‌هایی نیزذیل این کمیته ها ایجاد شد که منابع درآمدی شهرداری را مورد بررسی قرار داده و اقدامات عملی انجام شود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران که دبیر این کارگروه‌ها هم محسوب می‌شود، منابعی احصا شده و ظرفیت هایی در شهر و شهرداری وجود دارد که برخی از آنها شناخته نشده بود و یا مورد توجه قرار نگرفته که از این منابع می توان درآمدها را افزایش داد. برخی از این درآمدها پیش از این ثبت و ضبط نمی‌شده که در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته صدر اعظم نوری با توجه به این گزارش، به نظر می‌رسد رقم پیش‌بینی شده در متمم قابل تحقق است.

وی ادامه داد : منابع درآمدی در همه حوزه های شهری از جمله خدمات شهری، معماری، شهرسازی و... و. نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: