۰

ائتلاف عربی مانع ورود ۱۵ کشتی به حدیده شد

جنبش مردمی انصارالله اعلام کرد، ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان ۱۵ فروند کشتی سازمان ملل را که حامل فرآورده‌های نفتی و غذا بودند، توقیف کرده و به آنها اجازه ورود به بندر حدیده را نمی‌دهد.
کد خبر: ۲۱۱۹۴۷
۱۰:۵۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، موسسه بنادر دریای سرخ که تحت مدیریت انصارالله است، در سایت خود اعلام کرد: ائتلاف دشمن ۱۵ فروند کشتی از جمله هشت نفتکش حاوی ۲۳۳.۱۹۲ تن بنزین و گازوئیل و هفت کشتی حامل ۸۰.۷۳۶ تن آرد، گندم، شکر و روغن و نیز یک فروند کشتی کانتینر برنامه‌های جهانی غذا را توقیف کرد.

همچنین این موسسه تاکید کرد: استمرار ائتلاف عربی ضد یمن به ممانعت از ورود کشتی‌ها به حدیده را با وجود اینکه مجوزهای لازم از سازمان ملل دریافت و بازرسی‌ها انجام شده‌اند، محکوم می‌کنیم.

موسسه یاد شده ادامه توقیف کشتی‌ها را در تناقض کامل با توافقنامه سوئد و افراط در کشتار یمنی‌هایی دانست که با بدترین بحران انسانی مواجه هستند.

موسسه مذکور در ادامه عدم صدور مجوز خروج از بندر حدیده برای دو فروند کشتی lucky trader و tranc ocean که بارهایشان را تخلیه کردند، محکوم کرد.

موسسه بنادر دریای سرخ، سازمان ملل و جامعه جهانی را مسؤول کامل شرایطی دانست که در نتیجه محاصره ظالمانه و توقیف کشتی‌ها ایجاد خواهد شد.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: