۰

تایپ از طریق دوربین سلفی، ویژگی جدید گوشی‌های آینده سامسونگ

مدیران سامسونگ به تازگی در مورد ویژگی SelfieType، قابلیتی به کاربر اجازه تایپ از طریق دوربین سلفی را می‌دهد،صحبت کرده‌اند.
کد خبر: ۲۱۱۸۹۷
۰۹:۲۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،سامسونگ سال ۲۰۲۰ را با یک اتفاق بزرگ شروع و از گلکسی s10 لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت رونمایی کرد. همچنین این شرکت تائید کرد که پرچمدار جدید آن یعنی گلکسی S11 در تاریخ ۱۱ فوریه رونمایی می‌شود. این‌ها تنها اخبار هفته اول سال ۲۰۲۰ از سامسونگ هستند، اما می‌دانیم که همه چیز تازه شروع شده است.
ویژگی جدید SelfieType

سامسونگ به تازگی به یک ویژگی جدید برای دستگاه‌های خود اشاره کرده است که ممکن است خیلی زود تجاری شود، این قابلیت جدید که SelfieType نامگذاری شده، قرار است به زودی در CES 2020 رونمایی شود. قابلیت سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که با کمک دوربین جلویی گوشی خود تایپ کنید. سامسونگ در نظر دارد تقریباً مانند کیبورد لیزری که مدتی پیش معرفی شد، انگشتان کاربر در حالی که روی یک سطح صاف تایپ می‌کند به طور هوشمندانه مشاهده و ورودی متناسب با آن را تفسیر کند.

سامسونگ می‌گوید این ویژگی از تصویر ورودی خام که از دوربین سلفی وارد می‌شود استفاده کرده و با کمک هوش مصنوعی جابجایی موقعیت دقیق انگشتان را حدس می‌زند و اینگونه مراحل تایپ بدون نیاز به دکمه‌های فیزیکی انجام می‌شود. همانطور که در پست وبلاگ کاربران سامسونگ در مورد جزئیات آن مشخص شده است، این ویژگی در حال حاضر فقط از انگلیسی پشتیبانی می‌کند، اما اگر SelfieType به گوشی‌های هوشمند برسد احتمالاً در آینده زبان‌های بیشتری به آن اضافه می‌شوند.

یکی از نقاط ضعف این فناوری این واقعیت است که آن را فقط کاربران با تجربه‌ای که به نگاه کردن به صفحه کلید برای تایپ کردن نیازی ندارند، می‌توانند استفاده کنند. اگر در حین تایپ کردن روی صفحه کلید واقعی یا مجازی دچار مشکل باشید، SelfieType مطمئناً ویژگی خاصی نخواهد بود که بخواهید از آن استفاده کنید.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: