۰

بازداشت خرابکاران در کربلا

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در سخنانی گفت که ساختار گروه‌های تروریستی و تندرو در عراق در حال فروپاشی است و تفکر افراطی نیز بی‌اثر شده است.
کد خبر: ۲۰۹۸۹۲
۰۸:۴۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در سخنانی گفت که ساختار گروه‌های تروریستی و تندرو در عراق در حال فروپاشی است و تفکر افراطی نیز بی‌اثر شده است.

 تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در سخنانی اظهار کرد: با وجود حملات اخیر گروه‌های تندرو که از راهپیمایی‌های مردمی عراق سوء استفاده کردند اما این گروه‌ها در نهایت بودجه و رهبری خود را از دست خواهند داد.

وی افزود: اینگونه به نظر می‌رسد که گروه‌های تندرو مرگ رهبرشان ابوبکر البغدادی را فراموش کرده‌اند و برای بازگشت به صحنه تلاش می‌کنند.

الخفاجی ادامه داد: میان سلاح‌ها و تجهیزاتی که اخیرا نیروهای امنیتی عراق کشف و ضبط کرده‌اند تنها مقدار اندکی سلاح‌های سبک، بمب‌های دست ساز و مواد منفجره وجود دارد و این مسأل نشان می‌دهد که بحران گریبانگیر این گروه‌ها شده است. علاوه بر این بررسی‌های سازمان اطلاعات عراق حاکی از آن هستند که ساختار گروه‌های تندرو در حال فروپاشی است و اندیشه افراطگرایانه تأثیرش را از دست داده است.

از سوی دیگر، نیروهای امنیتی عراق تعدادی خرابکار در کربلا را بازداشت کردند.

یک منبع امنیتی عراقی به شبکه سومریه نیوز گفت، نیروهای امنیتی به محله نقیب در کربلا حمله کرده و تعدادی از خرابکاران را که قصد داشتند با آتش زدن تایرها،‌ ایجاد آشوب به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در خیابان سناتر در این استان حمله کنند،‌ بازداشت کردند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: