۰

بخت توفیق علاوی برای نخست وزیری باز شده است

«محمد الخالدی» رئیس فراکسیون «بیارق الخیر» در پارلمان عراق روز دوشنبه گفت: «قصی السهیل» نامزد ائتلاف سازندگی برای تصدی پست نخست وزیری در شمار افرادی قرار گرفته است که نخست وزیریشان بعید به نظر می رسد.
کد خبر: ۲۰۹۲۶۲
۱۵:۲۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «محمد الخالدی» رئیس فراکسیون «بیارق الخیر» در پارلمان عراق روز دوشنبه گفت: «قصی السهیل» نامزد ائتلاف سازندگی برای تصدی پست نخست وزیری در شمار افرادی قرار گرفته است که نخست وزیریشان بعید به نظر می رسد.

الخالدی به خبرگزاری المعلومه گفت: اما با این حال شانس «محمد توفیق علاوی« برای تصدی این پست بیشتر شده است.

وی افزود: چون برهم صالح نمی خواست کشور وارد هرج و مرج شود، از معرفی قصی السهیل نامزد ائتلاف سازندگی سرباز زد. السهیل اکنون از لیست گزینه های احتمالی برای نخست وزیری خارج شده است.

رئیس فراکسیون بیارق الخیر خاطرنشان کرد: برخی از احزاب سیاسی و نمایندگان ائتلاف ها و فراکسیون های مختلف، همبستگی و حمایت خود از کاندیداتوری محمد توفیق علاوی را ابراز کرده اند. دیدارها برای اعطای چراغ سبز به برهم صالح جهت معرفی علاوی به عنوان نخست وزیر ادامه دارد.

خالدی در پایان با اشاره به اینکه علاوی در بین گروه زیادی از تظاهرات کنندگان از مقبولیت برخوردار است، تاکید کرد: بخت علاوه برای نشستن روی کرسی نخست وزیری باز شده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: