۰

۵۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد تسهیلات می‌گیرند

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، از ارایه تسهیلات قرض الحسنه به ۵۰۰ هزار خانوار تحت پوشش این کمیته در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۳۸۴
۰۹:۴۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،مجید باجلان روز چهارشنبه با اشاره به اینکه تاکنون به تمامی تقاضاهای دریافت تسهیلات پاسخ داده شده است و متقاضی در نوبت نداریم، افزود: با توجه به افزایش اعتبارات و برنامه ریزی های انجام شده، سال آینده به ۵۰۰ هزار خانوار تحت پوشش مبلغ سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بدون سود بانکی پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این ارتباط با توجه به مجوز جدید بانک مرکزی مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب ایجاد اشتغال، کارگشایی پنج میلیون تومان (البته این رقم در سال آینده افزایش می یابد)، ودیعه مسکن ۲۰ میلیون تومان و تامین مسکن روستایی و شهری ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان ارایه خواهد شد.

باجلان با بیان اینکه به دنبال حذف کارمزد تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان هستیم، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه نیز هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برنامه ما این است که تا پایان امسال ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود که با توجه به روند موجود احتمال افزایش این رقم نیز دور از انتظار نیست.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه تسهیلات ارایه شده در قالب ۲۹۰ هزار فقره وام بوده است، اظهار داشت: بابت تسهیلات ارایه شده سودی دریافت نمی شود و به دنبال حذف مختصر کارمزدهای آن نیز هستیم.

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: