۰

سایت الوهابیة به زبان اردو رونمایی شد

بخش زبان اردو سایت تخصصی الوهابیة رونمایی شد.
کد خبر: ۲۰۸۲۰۵
۱۰:۳۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، مراسم رونمایی از بخش زبان اردوی سایت الوهابیة (پایگاه تخصصی نقد و بررسی وهابیت) برگزار شد.

در این مراسم جمعی از اساتید و دانش پژوهان موسسه دارالاعلام لمدرسة اهل بیت حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالملکی معاون پژوهش موسسه دارالاعلام در این مراسم با اشاره به ضرورت راه اندازی زبان اردو گفت: یکی از طلاب اردو زبان موسسه به ما پیشنهاد راه اندازی این بخش را داد که پس از از بررسی بیشتر متوجه شدیم سایت های فراوانی به زبان اردو در زمینه ترویج افکار وهابیت فعال هستند ولی سایت علمی قوی و منبع برای مقابله با این افکار وجود ندارد.

وی افزود: در این سایت بخش های اخبار، شبهات، جریان شناسی، اسناد و طرح سوال فعال است.

درادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین فرمانیان از اساتید برجسته جریان شناسی تکفیر در سخنانی با اشاره به اهمیت توزیع فراگیر محتواهای تولید شده گفت: مسئولین بخش زبان اردو باید اقدام به راه اندازی کانال و گروه هایی در فضای مجازی و همچنین ترجمه و تولید کلیپ کنند.

وی یادآور شد: کسانی که در بخش سایت کار میکنند ولی اسمی از آنها نیست اجر بیشتری نسبت به کسانی دارند که مقاله ای به اسم شان چاپ می‌شود؛ زیرا یک مقاله را نهایتاً ۱۰۰ یا ۱۵۰ نفر می خوانند ولی مخاطبان سایت بسیار بیشتر هستند.

وی همچنین با اشاره به روز پژوهش بیان داشت: پژوهش برای برای خود پژوهش و پاسخ به سوالات و تربیت پژوهشگر خوب است اما هدف غائی رساندن پیام به مخاطب است که باید به آن توجه کنیم.

علاقه مندان می توانند از طریق آدرس alwahabiyah.com/ur ازسایت اردوی الوهابیة استفاده کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: