۰

برهم صالح دوباره بر مقابله با نفوذی‌ها در جریان اعتراضات تاکید کرد

رئیس جمهور عراق از نیروهای امنیتی و تظاهرات‌کنندگان خواست که به دشمنان اجازه ندهند از طریق نفوذی‌ها و خرابکاران، پیروزی‌های ما را مخدوش کنند.
کد خبر: ۲۰۷۱۵۴
۱۶:۰۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق امروز سالگرد آزادسازی خاک این کشور از «لوث داعش تروریستی» را تبریک گفت.

وی ضمن تبریک این پیروزی به شهدا، مجروحان و تمام کسانی که در رقم زدن این حادثه مهم نقش داشتند، عناصر گروه داعش را وحشیانی دانست که نیروهای امنیتی عراق در برابر آنان ایستادگی کردند و ملت عراق و کُل انسانیت را از شر این اشرار نجات دادند.

شبکه خبری الفرات به نقل از صالح گزارش داد، در سالگرد این پیروزی، باید با عشق و محبت از «مواضع سوپاپ امنیتی یاد کرد که نخستین تیر را با صدور فتوای جهاد کفایی [توسط سید علی سیستانی] شلیک کرد».

صالح ضمن قدردانی از آیت الله سیستانی، گفت که جانفشانی فرماندهان میدانی اعم از ارتش، پلیس، مبارزه با تروریسم، الحشد الشعبی و پیشمرگه را فراموش نمی‌کند.

وی ضمن قدردانی از تمامی کشورهایی که در نجات این کشور از شر داعش نقش داشتند، امروز را تاریخ جدیدی در این کشور دانست که جوانان این کشور، در میدانهای اعتراض مسالمت‌آمیز رقم می‌زنند.
رئیس جمهور عراق ضمن درخواست از همگرایی نیروهای امنیتی در میادین اعتراضات، از آنان و تظاهرات‌کنندگان خواست که به دشمنان اجازه ندهند «از طریق نفوذی‌ها و خرابکارانی تاریخ و پیروزی‌های ما را مخدوش کنند که بدخواه عراق و ملت آن هستند».
صالح در پایان از همه فراکسیون‌های سیاسی خواست که بر سر انتخاب نخست وزیر و تشکیل دولت جدید، بر اساس روند قانون اساسی، به توافق برسند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: