۱

جراح خادم محرومان مفتخر به خادمی حرم حضرت رضا(ع) شد

جراح مغز و اعصاب که خادم محرومان و نیازمندان است با موافقت تولیت آستان قدس رضوی خادم حرم منور رضوی شد.
کد خبر: ۲۰۶۹۳۲
۱۵:۰۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، همزمان با شامگاه رحلت خواهر با کرامت امام هشتم، حضرت فاطمه معصومه(س) و بعد از پخش ویژه برنامه بدون تعارف از شبکه دو سیما با موضوع سال‌ها خدمت دکتر رضا جباری به محرومان در زمینه پزشکی، این ارادتمند به اهل بیت(علیهم السلام) مفتخر به خادمی حرم حضرت رضا(علیه السلام) شد.
این پزشک 37 ساله متخصص مغز و اعصاب که اصالت خوزستانی دارد، با 9 سال سابقه پزشکی هزاران عمل جراحی را در کارنامه حرفه‎ای خود دارد و به همین دلیل صاحب رکورد قابل‌ملاحظه‌ای در زمینه پزشکی و درمان است.

دکتر جباری می گوید: مدتی است که هر ماه به شهر مشهد و زیارت مضجع نورانی حضرت رضا(علیه السلام) مشرف می‌شوم، خادمی حضرت رضا علیه‌السلام جزو آرزوهای من بود و یک بار نیز برای خادمی درخواست داده بودم.
پس از پخش برنامه بدون تعارف از تلویزیون، تولیت آستان قدس رضوی طی پیامی خادمی رسمی دکتر جباری را اعلام کرد؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مروی به شرح زیر است:
یكی از ارزش‌های قاطع و مسلّم انسان كه در اسلام بر آن تأیید فراوان شده است، خدمتگزاری به مردم به ویژه نیازمندان است.
در برنامه «بدون تعارف»جلوه‌هایی از روحیه ایثار، از خودگذشتگی، خدمت بی‌منت فرزندان این مرز و بوم را شاهد بودیم.

دکتر رضا جباری جراح مغز و اعصاب که بدون چشم‌داشتی اقدام به گره‌گشایی از محرومان و نیازمندان می‌کند و اقدامات خیرخواهانه ایشان از جنس همان فرموده امام رضا(علیه السلام) است که فرمودند: «مَن فَرَّجَ عَن مُؤمِنٍ فَرَّجَ اللهُ عَن قَلبهِ یَومَ القِیامَةِ؛ هرکس گِرِه از کارِ مؤمنی بگشاید، خداوند در قیامت، کار بسته او را می‌گشاید».
به پاس تلاش ها و مجاهدت‌های این دکتر دلسوز و بااخلاص در گره‌گشایی از مومنان، ایشان را مفتخر به خادمی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام می‌نمایم. اميد است در این راه پر خیر و برکت ثابت قدم و همواره به‌عنوان يكي از نيروهاي ارزشمند در نظام سلامت میهن اسلامی‌مان موفق و پيروز باشد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
نم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
نوش جانش خوشابحالش