۰

طرز تهیه کاسرول مرغ با اسفناج و پنیر خامه ای

کاسرول مرغ غذای ایتالیایی فوق العاده آسانی است که از ترکیب ادویه جات، پنیر خامه ای، گوجه فرنگی خشک شده و اسفناج تشکیل شده است ، این غذا را در خانه تهیه کنید و از آن لذت ببرید.
کد خبر: ۲۰۶۳۰۲
۱۲:۴۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،این دستور پخت غذای ایتالیایی مختص یک شام 5 ستاره است. خامه ای، غنی و سرشار از طعم خوش مزه، این کاسرول مرغ فوق العاده آسان، دستور العمل شام مناسب برای هر روز از هفته است که شما ترکیبی از ادویه جات، پنیر خامه ای، گوجه فرنگی خشک شده و اسفناج را دوست خواهید داشت ؛ این دسته کوچک، باعث می شود مرغ فوق العاده مرطوب و معطر شود که غذای فاقد گلوتن است.
لیست مواد تشکیل دهنده برای کاسرول مرغ :

چهار جفت سینه مرغ بدون پوست
یک قاشق چای خوری چاشنی ایتالیایی
یک قاشق چای خوری پاپریکا
یک قاشق چای خوری پودر پیاز
یک قاشق چای خوری پودر سیر
تکه های فلفل قرمز خردشده
چهار اونس پنیر خامه ای
چهار اونس گوجه فرنگی خشک شده (تقریبا خرد شده)
یک قاشق غذاخوری روغن
پنج اونس اسفناج تازه
1/4 فنجان موزارلا

مراحل پخت و آماده سازی کاسرول مرغ
1. فر را روی دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) تنظیم میکنیم.در یک کاسه کوچک، ادویه ایتالیایی، فلفل قرمز، پودر سیر، پودر پیاز و فلفل را ترکیب میکنیم.
2. سینه مرغ با روغن و گوجه فرنگی خشک ،تفت دهید ،سپس آن را با ادویه مخلوط کنید و سینه مرغ را در یک ظرف کم عمق قرار دهید.
3. در یک تابه، حاوی روغن سرخ کرده ، اسفناج را بایک تکه کوچک از کره و تکه های فلفل قرمز خرد شده، مخلوط کنید ، خوب تخلیه کنید و سپس کنار بگذارید.
4. پنیر خامه ای را ، پس از آن گوجه فرنگی خشک شده، روی مرغ بریزید.اسفناج را روی سطح بالا قرار دهید، پس از آن موزارلا خرد شده بپاشید.
5. پخت در فر به مدت 20 - 30 دقیقه:
تا زمانی که مرغ پخته شده (دمای داخلی باید 165 درجه فارنهایت برسد - 74 درجه سانتی گراد)، زمان پخت و پز، بسته به ضخامت سینه مرغ شما متفاوت می باشد ، در نهایت ،با جعفری تازه خرد شده تزیین کنید و فورا سرو کنید و از آن، لذت ببرید!
نکات قابل توجه برای پخت کاسرول مرغ
توجه: ظرف باید به اندازه کافی شور باشد،( با پنیر خامه ای و موزارلا ).
شما می توانید اندکی از ادویه جات تند به آن اضافه کنید.
اگر شما یک رژیم غذایی منظم، غیر کتو / کم کربوهیدرات را دنبال می کنید، می توانید این نوع کاسرول مرغ را با برنج، کوینولا، و یا ماکارونی سروکنید.

منبع : نمناک

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: