۰

تعطیلی بخشی از بازار تهران

دبیر کل جامعه انجمن‌های اصناف و بازار گفت: کسب و کار احتیاج به آرامش دارد و اگر آرامش نباشد و وضعیت مبهم باشد صاحبان کسب ترجیح می دهند که فعالیت خود را تعطیل کنند، از طرف دیگر این نگرانی وجود دارد که افرادی خارج از بازار وارد شوند و اقدام به تخریب و آتش زدن مغازه‌ها کنند، حتی ممکن است اقدام به غارت کنند پس بر همین اساس بازاریان ترجیح می‌دهند که فعلا کسب و کار خود را تعطیل کنند.
کد خبر: ۲۰۳۵۵۵
۱۶:۲۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار تهران در خصوص آخرین وضعیت فعالیت در بازار تهران گفت: بخشی از بازار تهران تعطیل است و بخش دیگر اکنون به فعالیت خود ادامه می‌دهد و نمی‌توان گفت که کل بازار تهران تعطیل است.

به گزارش «انتخاب»، وی ادامه داد: کسب و کار احتیاج به آرامش دارد و اگر آرامش نباشد و وضعیت مبهم باشد صاحبان کسب ترجیح می دهند که فعالیت خود را تعطیل کنند، از طرف دیگر این نگرانی وجود دارد که افرادی خارج از بازار وارد شوند و اقدام به تخریب و آتش زدن مغازه‌ها کنند، حتی ممکن است اقدام به غارت کنند پس بر همین اساس بازاریان ترجیح می‌دهند که فعلا کسب و کار خود را تعطیل کنند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: بازار همواره با نظام و ولایت است و بارها این مسئله را ثابت کرده اکنون هم همین عقیده در بین بازاریان است و هیچ کس و هیچ اتفاقی نمی‌تواند بین بازار و ولایت فاصله ایجاد کند.

وی تصریح کرد: اگر امنیت بازار تامین شود و مغازه‌دارها مطمئن باشند که آسیبی به مغازه آنها را نمی‌رسد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

شب گذشته یک مجتمع تجاری دو طبقه دارای ۷ باب مغازه، طعمه شعله‌های آتش شده و دو باب مغازه آن در میان شعله‌های آتش سوخت.

کریمی اصفهانی در ارتباط با آخرین وضعیت بازار تهران بعد از اعتراضات به افزایش نرخ بنزین اظهار کرد: صبح امروز بازار تهران همانند همیشه باز شد اما عده‌ای خارج از خود بازاری‌ها، بازار را به تشنج کشیدند.

وی ادامه داد: به لحاظ اینکه کسانی که تابع قانون نیستند، کارشان تخریب است، آهنگ بیگانگان را می‌زنند و گاها کارهایی می‌کنند که امنیت را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ از حدود ساعت ده صبح مغازه‌داران بازار را تعطیل کردند تا پلیس، امنیت بازار را برقرار کند.

این فعال سیاسی گفت: پلیس امنیت، در بازار حاضر است و به زودی مغازه‌ها باز خواهد شد. تا کنون بیش از ۵۰درصد از مغازه ها باز شدند. پلیس با اقتدار و امنینت در صحنه حضور دارد.

وی تاکید کرد: خود بازاری‌ها مغازه‌هایشان را نبستند. عده‌ای از خارج بازار تشنج‌هایی ایجاد کردند.
لینک کوتاه
ارسال به تلگرام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: