۰

شکایت از یک پزشک برای رد نظریه‌ مسواک نزدن!

چندی پیش اظهارات دکتر حکیم روازاده که از مسواک و خمیر دندان انتقاد کرده و آن را گنداب خوانده بود حسابی خبرساز شد. حالا وی از یک دندانپزشک به دلیل رد نظریه‌اش شکایت کرده است.
کد خبر: ۲۰۳۲۰۶
۰۹:۵۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، چندی پیش اظهارات دکتر حکیم روازاده که از مسواک و خمیر دندان انتقاد کرده و آن را گنداب خوانده بود حسابی خبرساز شد. حالا وی از یک دندانپزشک به دلیل رد نظریه‌اش شکایت کرده است.

این پزشک ضمن اشاره به مسواک نکردن حیوانات نتیجه گرفته است که آنها به این دلیل که از مسواک استفاده نمی‌کنند دندان های سالم تری دارند!

حالا یک دندانپزشک با انتشار تصویری از یک احضاریه از شکایت دکتر روازاده از وی به دلیل رد اظهارات جنجالی اش از سوی خبر داده است.

شکایت از یک پزشک برای رد نظریه‌ مسواک نزدن!

علی مرسلی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نبرد مسواک زدن یا نزدن در دادگاه! چند وقت پیش این ابلاغیه به دستم رسید که خواسته شده بود به عنوان متهم در دادگاه حضور پیداکنم. در مراجعه مشخص شد شاکی دکتر حسین روازاده هستند.

دکتر روازاده همان فردی است که مدت ها پیش در رسانه ها مطالبی از قول ایشان در مورد اینکه مسواک زدن برای دندان ها مضر است، حیوانات وحشی مسواک نمیزنند و دندان های سالمی دارند و همچنین قبل از خواب بهتر است به جای مسواک عسل روی دندان ها بمالید منتشر شده بود (که البته این اظهارات با واکنش جامعه پزشکی و حتی وزیر بهداشت وقت هم مواجه شد).

دکتر روازاده از مطلب من که در سایتم (و خبرنامه انجمن دندانپزشکی ایران) منتشر شده بود و علیه اظهارات ایشان بود با اتهام نشراکاذیب شکایت کرده بودند. در این مطلب بنده با دلایل علمی ادعاهای ایشان را در مورد زیان های مسواک زدن رد کرده بودم .
فعلا پرونده باز و درجریان است. ولی اگر روزی این شکایت به محکومیت من منجر شود،احتمالا اولین دندانپزشکی در تاریخ خواهم بود که در دفاع از مسواک زدن محکوم می شوم!

 

منبع : برترین‌ها

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: