۰

نتانیاهو: عدم سیطره اسلامگراها بر مصر و اردن به نفع اسرائیل است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی گفت که عدم سیطره اسلامگراها بر دو کشور مصر و اردن در راستای منافع آشکار این رژیم قرار دارد.
کد خبر: ۲۰۲۹۰۷
۱۴:۲۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنرانی در کنست این رژیم و به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد امضای توافق صلح به سخنرانی پرداخت.

وی در این زمینه گفت: «ما منفعت ویژه‌ای در حفظ توافق صلح (با اردن) داریم که ناشی از این حقیقت است که ما دارای طولانی‌ترین مرز با اردن هستیم.»

نتنانیاهو در ادامه گفت: «اهمیت ثبات در اردن همانند ثبات در مصر و ثبات در توافقنامه‌های صلح یا عدم تسلط عناصر اسلامگرا بر این کشورها، در راستا منافع آشکار اسرائیل و همچنین رژیم‌های مصر و اردن است.»

وی اضافه کرد: «از سوی دیگر، هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها به ما حمله کنند. ما قدرتمند هستیم و این یک اساس است. از سوی دیگر ما به اندازه کافی قدرتمند هستیم تا مانع از تصرف این کشورها توسط دیگران شویم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این سخنرانی گفت: «ما در مجاورت سرزمین‌های این دو کشور (مصر و اردن) هستیم و آنها وابسته به قدرت ما برای جلوگیری از تصرف این دو کشور توسط عناصر مختلف هستند. من وارد جزئیات نمی‌شوم که چگونه در حال کمک به آنها هستیم تا از تصرف سرزمین‌های آنها جلوگیری شود.»

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: