۰

آخرین وضعیت رسیدگی به زلزله زدگان شمال غرب کشور

معاون وزیر کار از اختصاص ده میلیارد ریال کمک بلاعوض به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۶۲۲
۱۵:۱۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، میرهادی قره سید رومیانی نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری وضعیت کمک رسانی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی درباره میزان خسارت وارده به واحد‌های تولیدی بعد از زلزله گفت: از مناطق زلزله زده بازدید شد در این مناطق واحد کارگری وجود نداشته و فعلا آمار دقیقی از میزان خسارت به شغل افراد وجود ندارد و باید منتظر ماند تا بررسی بیشتری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه الحمدالله خسارت جانی به مددجویان سازمان بهزیستی وارد نشده است، افزود:بیشترین مشکل در مناطق زلزله زده خسارت مالی وارده به مددجویان بهزیستی است.

قره سید رومیانی ادامه داد:در زلزله چند روز گذشته ۱۳۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در شهر‌های کندوان و ترکمنچای تخریب شده است.

وی بیان کرد: روز گذشته اقلامی مانند شیر و آب معدنی بین زلزله زدگان توزیع شد.

قره سید رومیانی با بیان اینکه آمادگی لازم را برای پذیرش بیمه بیکاری داریم، گفت:مقرر شده است با همکاری بانک رفاه تعاون مزایایی مانند تخصیص بودجه ۲۰ میلیارد ریال برای پرداخت وام قرض الحسنه (سقف فردی یکصد میلیون ریال)، امهال در پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی به آسیب دیده از زلزله به مدت یکسال در صورت تقاضای آنها، تخصیص شماره حساب برای جمع آوری کمک‌های نقدی به هموطنان زلزله زده و اختصاص ده میلیارد ریال کمک بلاعوض به آسیب دیدگان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: