۰

بازداشت چند بحرینی در ارتباط با تهدید علیه امنیت کشور

دولت بحرین با اشاره به بازداشت چند فرد که قصد انجام عملیات‌هایی علیه صلح و امنیت کشور داشتند، مدعی شد که این افراد با عناصر تروریستی در خارج در ارتباط بوده‌اند.
کد خبر: ۲۰۲۵۴۲
۱۱:۲۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، دولت بحرین روز شنبه از بازداشت چند فرد خبر داد و مدعی شد که این افراد با عناصر تروریستی در خارج از کشور مرتبط بوده و قصد اجرای عملیات‌هایی علیه صلح و امنیت کشور را داشتند.

مدیر اداره کل تحقیقات جنایی گفت که در راستای تلاش برای حفظ امنیت، با اجرای عملیات امنیتی پیشگیرانه با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های امنیتی، چند فرد مرتبط با عناصر تروریستی در خارج، بازداشت شدند.

طبق گزارش خبرگزاری بحرین (بنا)، این مقام بحرینی بدون اشاره به تعداد دقیق این افراد، مدعی شد که آن‌ها قصد اجرای عملیاتی برای ضربه زدن به صلح و امنیت داخلی را داشتند.

بر اساس این گزارش، اداره کل تحقیقات جنایی اجرای اقدامات قانونی درباره این افراد را آغاز کرده است.

پیشتر جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» به عنوان بزرگ‌ترین جمعیت معارض بحرین در صفحه توئیتر خود نوشته بود که «پنج شهروند در چند منطقه بازداشت شدند.»

دولت بحرین تا کنون شمار زیادی از معارضان داخلی را به اتهام ارتباط با «گروه‌های تروریستی» بازداشت کرده و مدعی ارتباط آن‌ها با ایران و گروه‌هایی در عراق شده است.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: