۱

زنی که ترامپ را فرستاده خدا می‌خواند

«پائولا وایت» کشیش شخصی ترامپ که حالا در دولت آمریکا هم رسما مشغول به کار شده، کاخ سفید را «ارض مقدس» می‌خواند و مدعی است که می‌تواند به نام مسیح، این محل را تبرک کند.
کد خبر: ۲۰۲۱۲۳
۱۵:۲۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، روابط نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با حلقه مسیحیان آخرالزمانی یا همان اونجلیست‌ها موضوعی عیان است که خود او هم بارها به آن اشاره کرده است.

کشیش‌های این گروه از مسیحیان مرتبا به کاخ سفید آمد و شد دارند و برای موفقیت ترامپ در ریاست‌جمهوری، مراسم‌هایی خاص در اتاق کار وی برگزار می‌کنند.

یکی از این کشیش‌ها که روابط بسیار نزدیکی با ترامپ دارد، زنی به نام «پائولا وایت» است. او این هفته رسما به عنوان عضوی از دولت ترامپ معرفی شد و از دیروز به عنوان «مشاور امور ایمان و ابتکار فرصت‌ها» کار خود را در کاخ سفید آغاز کرد.

وایت شخصیتی جنجالی است و به طرح ادعاهای عجیب معروف است. او که از سال ۲۰۱۶ به حمایت از ترامپ پرداخت، رئیس‌جمهور آمریکا را فرستاده ویژه خداوند توصیف کرده است.

وایت با بیان این ادعا که ایستادن در برابر ترامپ به معنی مخالفت با دستور خداوند است، مخالفان رئیس‌جمهور آمریکا را لعنت کرده و برای آن‌ها آرزوی نابودی می‌کند.

او این هفته در یکی از سخنرانی‌هایش در مورد ترامپ گفت: «باشد که هر شبکه شیطانی که خود را در برابر هدف و خواست رئیس‌جمهور ترامپ قرار داده، به نام مسیح فروبریزد و در هم بشکند.»

وی افزود: «من اعلام می‌کنم که رئیس‌جمهور ترامپ بر هر راهبردی که جهنم داشته باشد، غلبه می‌کند، بر هر راهبردی که دشمنان داشته باشند، هر راهبردی. او ندای درونی خود و سرنوشت خود را محقق خواهد کرد.»

این فرد حتی ادعا می‌کند که به نمایندگی از خدا این اختیار را دارد که کاخ سفید را «ارض مقدس» اعلام کرده و آنجا را متبرک کرده و از حضور شیاطین پاکسازی کند.

ترامپ هم این اظهارات را بی‌پاسخ نگذاشته و بارها در سخنرانی‌هایش به تعریف و تمجید از وایت پرداخته است. رئیس‌جمهور آمریکا در توصیف وی گفته است: «او جز واقعیت چیزی نمی‌گوید.»

این فعالیت‌ها از لحاظ مادی هم برای وایت پرسود بوده است. او که از مردم آمریکا خواسته برای کمک به فعالیت‌هایش در جهت حمایت معنوی از دولت ترامپ به او اعانه بپردازند، اکنون فردی ثروتمند به شمار می‌آید. وایت یک هواپیمای شخصی، خانه‌ای ۲.۶ میلیون دلاری و آپارتمانی ۳.۵ میلیون دلاری در برج ترامپ دارد.

او در سال ۲۰۰۷ هم از سوی کمیته مالی سنای آمریکا به سوء استفاده از کمک‌های مردمی و استفاده از این منابع برای مقاصد شخصی متهم شده بود.

سوابق وایت موجب شده تا انتصاب وی به عنوان مسئول اصلی امور مذهبی کاخ سفید، با انتقادهای گسترده‌ای حتی از جانب برخی از محافظه‌کاران روبرو شود. «ویلیام باربر» از مقام‌های ارشد انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا وایت را یک «بشارت‌دهنده تقلبی» توصیف کرده است.

«ریچارد پینتر» استاد حقوق دانشگاه مینسوتا هم که در دولت «جورج بوش» پسر در شورای اخلاقی کاخ سفید فعالیت می‌کرده، وایت را «نماد فاشیسم» خوانده است.

با این وجود، به نظر می‌رسد ترامپ با انتصاب وایت به دنبال حفظ پایگاه رأی خود در میان اونجلیست‌هاست. در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶، بیش از ۸۰ درصد رأی‌دهندگان اونجلیست به ترامپ رأی دادند و هنوز هم این گروه از مردم آمریکا یکی از مهمترین پایگاه‌های رأی ترامپ به شمار می‌آیند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
انصافا این نکته رو درست گفت که کاخ سفید خالی از شیاطین هست ...جایی که آدم هایی جنایتکار و فاجری مثل شما هاباشند نیاز نیست ابلیس و شیاطین باشند خود شما هاهشتاد پله از شیطان جلوترید....کاخ سفید ارض مقدس شیاطین و خبیث های روزگار هست...