۰

حکم جلب وزیر سابق بهداشت عراق و استاندار سابق بابل صادر شد

سازمان شفافیت عراق(هیئه النزاهه) روز دوشنبه از صدور حکم جلب وزیر سابق بهداشت و استاندار سابق بابل خبر داد. این سازمان همچنین صدور حکم دستگیری مدیرکل بهداشت همین استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۰۱۹۳۲
۱۲:۰۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سازمان شفافیت عراق(هیئه النزاهه) روز دوشنبه از صدور حکم جلب وزیر سابق بهداشت و استاندار سابق بابل خبر داد. این سازمان همچنین صدور حکم دستگیری مدیرکل بهداشت همین استان را اعلام کرد.

 اداره تحقیقات وابسته به سازمان شفافیت عراق درباره جزئیات احکام صادره آورده است: حکم جلب وزیر بهداشت این کشور در پی موارد غیرقانونی مرتبط با ساخت یک بیمارستان ۴۰۰ تختی از طریق تعویض سیستم ها و ژنراتورها و با استناد به احکام ماده ۳۴۰ قانون کیفری صادر شده است.

این اداره تاکید کرد: صدور حکم جلب استاندار سابق بابل نیز با استناد به احکام ماده ۳۴۰ قانون کیفری و در پی پرونده خرید مواد خام برای شهرداری القاسم با قیمت بالا در دوران تصدی استانداری این شهر صورت گرفته است.

سازمان مذکور افزود: علاوه بر این اجرای حکم دستگیری مدیر کل سابق بهداشت بابل نیز در پی قضیه نشریات بهداشت این استان در سال ۲۰۱۷ صادر شده است.

گفتنی است سازمان شفافیت عراق اوایل ماه جاری از صدور ۶۰ حکم دستگیری و جلب برای شماری از نمایندگان و مسئولان محلی خبر داده بود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: