۱

دعای دسته‌جمعی گروهی از رهبران مسیحی برای ترامپ

یک کشیش آمریکایی که از او به عنوان مشاور معنوی و مذهبی ترامپ یاد می‌شود به همراه 24 تن از دیگر کشیشان و رهبران مسیحیت آمریکا در نشستی در کاخ سفید دستهایشان روی دونالد ترامپ گذشتند و برای سربلندی او در آنچه که جلسات استماع یک استیضاح "ناعادلانه" خواندند دعا کردند.
کد خبر: ۲۰۱۸۵۷
۰۹:۰۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، یک کشیش آمریکایی که از او به عنوان مشاور معنوی و مذهبی ترامپ یاد می‌شود به همراه 24 تن از دیگر کشیشان و رهبران مسیحیت آمریکا در نشستی در کاخ سفید دستهایشان روی دونالد ترامپ گذشتند و برای سربلندی او در آنچه که جلسات استماع یک استیضاح "ناعادلانه" خواندند دعا کردند.

پائولا وایت، رئیس کمیته مشورتی مسیحیت انجیلی در دولت ترامپ در نشستی به همراه دیگر رهبران و چهره‌های این فرقه مسیحیت در آمریکا در نشستی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به بحث درباره "دستاوردهای ترامپ به نمایندگی از مسیحیان انجیلی از جمله در حوزه دفاع از آزادی مذهبی، مبارزه با اعتیاد به افیون، کاهش نرخ سقط جنین و معرفی نامزدهای محافظه‌کار و حامی حیات بشری برای انتصاب به عنوان قاضی دادگاه عالی" پرداختند.

پایگاه اینترنتی کاریزما نیوز گزارش کرد، این رهبران مذهبی در بخشی از این دیدارشان شروع به دعا کردن برای ترامپ با دست گذاشتن روی وی برای سربلندی او در آنچه که جلسات استماع یک استیضاح "ناعادلانه" خواندند پرداختند و وایت نیز تصویری از این لحظه منتشر کرد.

مسیحیان انجلیلی یکی از پایگاه های مهم حامیان ترامپ و از جمله نیروهای تاثیرگذار در سیاست آمریکا محسوب میشوند و برآورد شده که 81 درصد از رای دهندگان سفیدپوست مسیحی انجیلی در سال 2016 به ترامپ رای دادند.

تصویر مربوط به این حرکت از سوی برخی کاربران در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت. یک کاربر این تصویر را دستکاری کرده و تصویر یک بالن ترامپ بچه را در آن قرار داد.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
لصس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
خدایا
.حالا که توان تفریح و مسافرت نداریم حداقل این ترامپ را شفا نده تا با دادن گاف های خنده دار کمی روحیه مان تغییر کند .
آمین