۰

کشف ۵ تن تریاک و مرفین از ۷ قاچاقچی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف پنج تن موادمخدر از سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۷۷۸
۱۵:۳۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار قاسم رضایی با اعلام خبر کشف پنج تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان روز گذشته با اقدامات گسترده اطلاعاتی در مرزها، از ورود اعضای یک باند کلان قاچاق موادمخدر به کشور از مرزهای پاکستان مطلع شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: مرزبانان پس از رویارویی با سوداگران مرگ با واکنش سریع و موضع‌گیری مناسب در درگیری با قاچاقچیان، آنها را زمین‌گیر کردند.

وی تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات ضمن انهدام این باند، پنج تن و 705 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل سه تن و 700 کیلوگرم تریاک و دو تن و 5 کیلوگرم مرفین از قاچاقچیان کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ علاوه بر دستگیری هفت قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، بی‌سیم و خودرو از سوداگران مرگ کشف شد.

رضایی ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدتهای مرزبانان استان سیستان و بلوچستان، متذکر شد: مرزداران با همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان و همچنین حمایتهای بی‌دریغ مرزنشینان عزیز، مناطق مرزی سیستان و بلوچستان را برای فعالیت سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت، ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می‌کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: