۰

محکومیت جنایات آل خلیفه علیه زنان

گروه های حقوق بشر با انتقاد از رژیم بحرین به دلیل بازداشت و بدرفتاری با نه فعال زن گفتند که ایالات متحده و انگلیس در نقض حقوق بشر با منامه همدست هستند.
کد خبر: ۲۰۱۴۲۲
۱۰:۲۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه های حقوق بشر با انتقاد از رژیم بحرین به دلیل بازداشت و بدرفتاری با نه فعال زن گفتند که ایالات متحده و انگلیس در نقض حقوق بشر با منامه همدست هستند.

این گزارش ، که ماه گذشته توسط مؤسسه حقوق و دموکراسی بحرین مستقر در لندن (BIRD) و جنبش آمریکایی ها برای دموکراسی در بحرین(ADHRB) تهیه شده بود در جلسه روز سه شنبه کنگره آمریکا مطرح شد.

بریجیت کوئیتر یکی از اعضای ADHRB در سخنرانی در این جلسه گفت: این زنان به عنوان بخشی از سرکوب سیستماتیک بحرین بر گفتار آزاد هدف قرار گرفته اند.

وی گفت: بدرفتاری و شکنجه ، تاکتیک های بازجویی اجباری ، محاکمه ناعادلانه ، شرایط عادی بازداشت صرفاً تصادفی نیست ، بلکه بخشی از سرکوب سیستماتیک مردم بحرین است.این زنان به دلیل عقایدشان و یا نزدیکانشان مورد بازجویی و شکنجه قرار می گیرند.

از این 9 زن ، سه زن هنوز در شرایط وخیم در زندان به سر می برند که به مراقبت های پزشکی نیز دسترسی ندارند.

کوئیتر توضیح داد كه این فعالان زن بر اساس اعترافات اجباری محكوم شده اند. رژیم آل خلیفه زنان و مردان را به مرگ تهدید می کند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: