۰

راه‌اندازی ۳۰ پایگاه امدادی در مسیرهای منتهی به مشهد در دهه پایانی ماه صفر

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی، از ایجاد حدود ۳۰ پایگاه درمان در مسیرهای منتهی به شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر به منظور خدمات‌رسانی به زائران بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۳۶۱
۰۹:۱۶ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، محمد صادقی با بیان اینکه در دهه پایانی صفر خیل عظیمی از زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) پای پیاده عازم مشهد مقدس می شوند، گفت: بدین منظور با تشکیل ستاد هماهنگی، برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب بهداشتی و درمانی به زائران در این مدت انجام شده است.

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی افزود: این ستاد هماهنگی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آستان قدس، هلال احمر، تامین اجتماعی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان نظام پزشکی، سازمان نظام پرستاری، جمعیت خدمتگزاران زائرین و ارگان های ذی ربط در رابطه با بهداشت و درمان، است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه های بهداشت و درمان در مسیرهای پرتردد منتهی به مشهد مقدس همچون نیشابور به مشهد، قوچان به مشهد، سرخس به مشهد، فریمان به مشهد، تربت حیدریه به مشهد و کلات به مشهد فعال می شوند.

صادقی بیان کرد: همچنین در ایام آخر ماه صفر حدود ۲۵ مرکز درمانی داخل شهر مشهد به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تمامی خدمات ارائه شده به زائران در طول مسیر رایگان است و در صورت نیاز زائران به خدمات بیمارستانی و بستری با دارا بودن برگه ارجاع، خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: خدمات رسانی در پایگاه های بهداشت و درمان جاده ای از ۳۰ مهر لغایت ۶ آبان از ساعت پنج صبح تا ۱۲ شب و در داخل شهر از ۴چهارم لغایت هفتم آبان ماه پذیرای زائرین خواهد بود.

صادقی اظهار کرد: کلیه زائرین پیاده در مسیر جاده ها در رابطه با مسائل بهداشت و درمان خدمات لازم را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: