۰

کشف و خنثی سازی دو عملیات بمب گذاری در مسیر زوار اربعین

وزیر اطلاعات از کشف و خنثی سازی دو عملیات بمبگذاری در مسير زوار درخوزستان و همچنین کشف ٥٠ قبضه اسلحه جنگی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۲۹۶
۱۲:۵۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، وزیر اطلاعات از کشف و خنثی سازی دو عملیات بمبگذاری در مسير زوار درخوزستان و همچنین کشف ٥٠ قبضه اسلحه جنگی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی روز دوشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) در این ارتباط ۵۰ قبضه سلاح را از افرادی که قصد عملیات خرابکارانه را داشتند کشف و ضبط کردند.

وی گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه قضا توان هر گونه عملیات ترور یستی از معاندان و دشمنان قسم خورده نظام سلب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، با اشاره به تردد مطلوب زائران از مرز‌ها اظهار داشت: امسال زائران با مشکلات کمتری نسبت به سال‌های گذشته دست و پنجه نرم می‌کنند و کاهش چنین مشکاتی نتیجه همت دستگاه‌های خدمت رسان است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه افزایش چشمگیر زائران نتیجه برداشته شدن روادید است، خاطرنشان کرد: پیش بینی‌ها بر افزایش دو میلیون زائر نسبت به سال‌های گذشته است؛ امسال همه پای کار آمده تا وضعیت متفاوتی را در مرز‌ها شاهد باشیم.

وی با اشاره به کم و کاستی‌های موجود در مرز‌ها و ضرورت رفع آن‌ها گفت: برای حل این کاستی‌ها اقداماتی صورت گیرد تا در روز‌های باقی مانده به اربعین و همچنین سال آینده مشکلی از بابت زیرساخت‌ها و پاسخگویی به زوار نداشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه زائران حسینی شرایط سخت و دشوار سفر را تحمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان برای به حداقل رساندن مشکلات پای کار بیایند؛ در عین حال تلاش همه دستگاه‌ها و مسؤولان تأمین امنیت و آرامش کامل برای زائران جهت حضور در کربلا است.

وزیر اطلاعات همچنین با حضور در مرز چذابه از آخرین وضعیت تردد زائران و فعالیت‌های مواکب مطلع شد.

منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: