۰

ناگفته‌های رئیس پلیس پایتخت از شهدای غدیر در زاهدان

سردار رحیمی گفت: حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران و راه امام راحل در این است که امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند.
کد خبر: ۲۰۰۰۱۰
۱۳:۰۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ، مراسم یادواره شهدای غدیر با حضور خانواده‌های شهدای ناجا برگزار شد.

در سال ۹۳ گروهی از افسران پلیس برای بررسی حادثه سراوان و مقابله با اشرار مرزی، عازم مناطق مرزی استان سیستان و بلوچستان شدند که بالگرد حامل این افسران سقوط کرد و ۷ نفر از آن‌ها به درجه رفیع شهادت رسیدند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه به شهدا اعتقاد قلبی دارم، گفت: باید یاد شهدا، جانبازان و خانواده آن‌ها را ارج نهیم و برای‌ این عزیزان ارزش قائل باشیم.

وی افزود: به تعبیر من همسران شهدا و جانبازان زینب‌های امروز هستند و ارزش آن‌ها بایستی حفظ شود و کرامت خانواده شهدا باید مورد احترام قرار گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وضعیت مرزی استان سیستان و بلوچستان استراتژیک است و سالانه بالغ بر ۱۱ تن موادمخدر در دو کشور پاکستان و افغانستان تولید می‌شود و هر دو این کشور‌ها با ایران و استان سیستان و بلوچستان مرز مشترک دارند.

سردار رحیمی تصریح کرد: خبری مبنی بر مزاحمت نوامیس در سراوان به پلیس اعلام شد و در نهایت تیم ۱۱۰ پلیس سراوان به آدرس اعلام شده اعزام شدند، در هوای نیمه تاریک ۴ نفر از جوانان ما به رگبار دشمن بسته شدند و به درجه رفیع شهادت دست یافتند.

وی افزود: صبح روز بعد از وقوع حادثه همراه همکارانم به محل رفتم که در این زمان خبر انهدام و انفجار پاسگاه مرزی به من اعلام شد که پس از بررسی مشخص شد که این نقشه برای ترور من و همراهانم تهیه شده بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تمام این اقدامات در هفته ناجا آن سال اتفاق افتاد، افزود: پس از وقوع این حادثه تیم عملیاتی از ناجا به زاهدان اعزام شدند، منتظر استقبال از بالگرد همرزمانمان بودیم که متوجه سقوط بالگرد افسران ناجا در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان شدیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: برقراری نظم و امنیت کار بسیار سختی است، امروز نیروهای انتظامی در تمام نقاط کشور با رشادت و مجاهدت، به طور مظلومانه و گمنام در حال فعالیت هستند.

وی افزود: فرزندان ملت در نیروی انتظامی مخلصانه هزینه امنیت حال حاضر کشور را بدون توقع با انجام مأموریت‌های خود پرداخت می‌کنند و با توجه به گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران، هنوز استوار هستند و در مسیر شهدا گام بر می‌دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران و راه امام راحل در این است که امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند.

سردار رحیمی تصریح کرد: به مناسبت هفته ناجا و به جهت اینکه تمام برنامه‌های این هفته به نام شهدا مزین و متبرک شود، برنامه یادواره شهدای غدیر را برگزار کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طبق فرمایش فرمانده کل قوا گرامی داشت یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست، لذا این موضوع همواره جزء برنامه‌های ویژه ماست تا از خانواده شهدا تکریم کنیم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: