۱

خدمت‌رسانی موکب حضرت زینب(س) در سامرا

مسئول موکب حضرت زینب(سلام الله علیها) قزوین گفت: موکب حضرت زینب(سلام الله علیها) شریفیه قزوین از سال ۹۲ تاسیس شده تا بتواند در سامرا پذیرایی زائرین باشد.
کد خبر: ۱۹۹۹۶۱
۰۹:۵۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، علی کربلایی محمدی مسئول موکب حضرت زینب(سلام الله علیها) قزوین اظهار کرد: موکب حضرت زینب(سلام الله علیها) شریفیه قزوین از سال ۹۲ تاسیس شده تا بتواند در سامرا پذیرایی زائرین باشد.

مسئول موکب حضرت زینب(سلام الله علیها) در سامرا افزود: این موکب در سال اول تاسیس تنها کار تهیه و توزیع وعده‌های غذایی را بر عهده داشت که در آن سال به یک هزار و ۵۰۰ تا دو هزار زائر خدمات‌رسانی کرد.

وی با اشاره به افزایش تعداد زائرین در هر سال گفت: سال گذشته علاوه بر توزیع شش هزار پرس غذا در هر شبانه روز و سه هزار میان وعده از نظر اسکان هم به ۲۰۰ زائر خدمات ارائه کردیم.

محمدی بیان کرد: برای امسال در نظر داریم علاوه بر خدمات اطعام که شامل ۶ هزار پرس غذا در هر شبانه روز و سه هزار میان وعده غذایی است بتوانیم ظرفیت اسکان را به ۵۰۰ نفر افزایش دهیم.

مسئول موکب حضرت زینب(سلام الله علیها) در سامرا خاطرنشان کرد: امسال ظرفیت اسکان برای ۲۰۰ نفر خانم و ۳۰۰ نفر آقا در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: علاوه بر خدمات پذیرایی و اسکان نیز خدمات فرهنگی نظیر توزیع کتب دعا، چفیه و تسبیح و همچنین اطلاع‌رسانی احکام شرعی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این موکب است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Sweden
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
احسنتم، آجرکم الله