۰

احسان حسینی برای آزادی محبوسان غیرعمد

زائران حسینی در راهپیمایی اربعین همیار آن دسته از محبوسانی باشند که بر حسب نداری روانه زندان شده‌ و دست‌شان از این فیض کوتاه است.
کد خبر: ۱۹۹۹۰۵
۱۴:۵۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، زائران حسینی در راهپیمایی اربعین همیار آن دسته از محبوسانی باشند که بر حسب نداری روانه زندان شده‌ و دست‌شان از این فیض کوتاه است.

به گزارش روز چهارشنبه ستاد دیه کشور، مسئولان ستاد ملی صبر با مشارکت این‌ نهاد مردمی در صدد هستند در آستانه همایش عظیم اربعین حسینی با برگزاری پویش «بخشایش حسینی، نوید آزادی» به حمایت از آن زندانیان واجد شرایطی بپردازند که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد روانه بند شده و مدت ابقای آن‌ها افزون بر سه سال است.
برپایی موفقیت‌آمیز این طرح افزون بر حمایت‌ مالی راهپیمایان اربعین و همچنین دوستداران آل‌الله، نیازمند همیاری حداکثری طلبکارانی است به بدهکاران این حقوق به دلیل بالا بودن میزان‌محکومٌ‌به که با گذشت زمان نتوانسته‌اند از عهده تامین آن برآیند.
خیران برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۹۳۴۵ یا وارد کردن کد دستوری #۷۷۷۷*۷۸۰* در تلفن همراه مبالغ را به حساب ستاد دیه کشور واریز کنند.

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: