۰

جاسوسی از مسلمانان در مسجد دارالفاروق آمریکا

مسجد «دارالفاروق» واقع در «بلومینگتون» آمریکا در ماه‌های گذشته در معرض تهیه فیلم‌های آنلاین که مسلمانان را هدف قرار داده، بوده است. مخالفان این مسجد اقدام به تهیه عکس و ضبط ویدئو از کودکان در زمین بازی نزدیک به مسجد کرده بودند.
کد خبر: ۱۹۹۵۴۸
۱۰:۵۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز خانواده و جوانان و مسجد «دارالفاروق» واقع در «بلومینگتون» آمریکا در چند ماه گذشته در معرض تهیه فیلم های آنلاین که مسلمانان را هدف قرار داده، بوده است.

پلیس «بلومینگتون» در ایالت ایندیانای آمریکا در حال بررسی گزارش های مربوط به این اقدام است.

مسجد بلومینگتون ماه ها است که در معرض اقدام برای تهیه ویدئوهای آنلاین از سوی وب سایت رسانه های اجتماعی یکی از گروه های راست گرا قرار گرفته است.

اما در هفته های اخیر، نمازگزاران و مقامات مسجد معترض شده اند که تحت نظارت دقیق بودن مسجد دارالفاروق، وضعیت بدی را به وجود آورده است چرا که مخالفان این مسجد اقدام به تهیه عکس و ضبط ویدئو از کودکان در زمین بازی نزدیک به مسجد کرده بودند.

«عبداللهی فراح»، مدیر برنامه های مسجد الفاروق می گوید که اختلالات و آزارها و اذیت ها نسبت به این مسجد به اوج خود رسیده است.

وی خطاب به آنهایی که از این مسجد فیلم و عکس تهیه می کنند، گفت: شما افراد بالغ را مورد آزار و اذیت قرار می دهید که می توان از آن گذشت اما وقتی کودکان را آزار می دهید دیگر جای بخشش وجود ندارد.

دارالفاروق در این مرکز اقدام به تهیه سری ویدئوهایی تحت عنوان «خاطرات مسجد» از سوی وب سایت واقع در «مینه سوتا» به نام «Third Rail Talk» کرده است.

این وب سایت خود را منبع خبرهایی می داند که رسانه های بزرگ آنها را پوشش نمی دهند.

این وب سایت از سوی فیس بوک و توئیتر ممنوع شده است اما بازدیدکنندگان هنوز می توانند محتواهای آن را در یوتیوب یا دیگر شبکه ها مانند «Bitchute» یا « Gab» که ویدئوهای آن، هزاران بازدید کننده دارد، مشاهده کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: