۰

وحشت بن سلمان از حضور در نزدیکی مرز یمن

به گفته این افشاگر عربستانی، نیروهای نظامی در مرز، به مدت دو هفته است که در شرایط آماده‌باش به سر می‌برند و از این رو بسیار عصبانی هستند.
کد خبر: ۱۹۹۵۴۳
۱۰:۴۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «مجتهد» افشاگر معروف عربستانی در جدیدترین افشاگری خود در توئیتر خبر داد که این روزها «ولیعهد سعودی» قصد دارد از مناطق جنوبی عربستان که با یمن مرز زمینی دارد بازدید کند اما از حضور در آن مناطق هراس دارد.

به گفته مجتهد، محمد بن‌ سلمان متهم شده است که به ارتش سعودی بی توجه است و از این رو قصد دارد از مناطقی که فاصله زیادی با مرز یمن دارد بازدید کند و سپس چنین وانمود شود که او در خط مقدم نبرد حضور یافته است.

به گفته این افشاگر عربستانی، نیروهای نظامی در مرز، به مدت دو هفته است که در شرایط آماده‌باش به سر می‌برند و از این رو بسیار عصبانی هستند. آنها می‌گویند مدت زیادی است سرپا ایستاده‌ایم اما خبری از ولیعهد نیست.

مجتهد در ادامه می نویسد: با این وجود بن سلمان همچنان تردید دارد و می‌ترسد که یمنی‌ها مکان حضورش را کشف کرده و او را هدف قرار دهند.

افشاگر معروف ادامه داده که روحیه نیروهای ارتش سعودی به خصوص پس از عملیات نجران و حمله به تأسیسات نفتی، بسیار کاهش یافته و آنها معتقدند جنگ یمن بیهوده است و برای دفاع از وطن نیست.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: