۱

ترور آیت الله سیستانی خنثی شد

نیروهای امنیتی کشور عراق یک گروه تروریستی را شناسایی کردند که قصد داشت آیت الله سیستانی را ترور کند.
کد خبر: ۱۹۹۳۵۶
۱۰:۳۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای امنیتی کشور عراق یک گروه تروریستی را شناسایی کردند که قصد داشت آیت الله سیستانی را ترور کند. ظاهراً این گروه تروریستی از جو آشفته شهرهای عراق می خواست برای پیشبرد اهدافش سوءاستفاده کند.

شبکه خبری تلویزیونی تلویزیونی المیادین این خبر را به نقل از با استناد به لوای الیاسیری استاندارد نجف اشرف منتشر کرده است. به گفته این منبع خبری کشور لبنان تروریست ها با لباس مبدل قصد ترور مرجع شیعیان را داشتند.

یاسیری اطلاعات دیگری در مورد هویت یا تعداد تروریستهای درگیر در ترور ارائه نکرد.

در همین حال ، خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم گفته است تروریست های اسیر شده قصد داشتند تا معترضین را تحریک کنند تا به دفتر آیت الله سیستانی حمله کنند.

روز جمعه آیت الله سیستانی با ابراز تأسف از برخی ناآرامی های شهرهای عراق از نیروهای امنیتی و معترضان عراقی خواست به خشونت ها پایان دهند.

وی در بیانیه ای که دفتر ایشان روز جعه منتشر کرد گفت: متاسفم که در درگیری های بین معترضین ضد دولت و نیروهای امنیتی در روزهای اخیر کشته ها ، تلفات و ویرانی های بسیاری رخ داده است.

ناآرامی های جاری در عراق در حالی رخ داده است که میلیون ها نفر از شیعیان از هم اکنون مراسم پیاده روی اربعین حسینی را آغاز کرده اند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
من هر روز چند صفحه قرآن می خوانم و برای سلامتی محافظت رهبر عزیز و آیت الله سیستانی دعا می کنم.
ان شاءالله این علمای ربانی و مجاهد را برای اسلام و مسلمین حفظ فرماید.