۰

ارسال 50 هزار بطری آب معدنی به موکب های کربلا

مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی از ارسال 50 هزار آب معدنی برای زائرین پیاده اربعین حسینی از سوی حوزه علمیه استان قزوین خبرداد.
کد خبر: ۱۹۸۹۱۴
۱۰:۱۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی از ارسال 50 هزار آب معدنی برای زائرین پیاده اربعین حسینی از سوی حوزه علمیه استان قزوین خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار گفت: این محموله صبح امروز با دو کامیون از سوی حوزه علمیه استان قزوین به کربلای معلی و مسیرهای پیاده روی نجف به کربلا ارسال می شود.

دبیر کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین تصریح کرد: این کامیون ها مستقیم به سمت کربلا حرکت می کنند و در آنجا نیز نمایندگان ما محموله را تحویل گرفته و میان عزاداران پیاده روی این همایش باشکوه توزیع می کنند.

وی ادامه داد: برنج، روغن، حبوبات، آب معدنی، ظروف یکبار مصرف، اجاق گاز و ... پتو از اقلام ارسالی حوزه علمیه قزوین به موکب ها در نظر گرفته شده است که در روزهای آینده بخشی از این اقلام ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام افشار همچنین از همکاری 65 خادم افتخاری در موکب حوزه علمیه قزوین خبر داد و بیان کرد: استقبال از خدمت رسانی به زائرین پیاده اربعین حسینی بالاست و امیدواریم با تمهیدات مسئولین بتوانیم خادمین دیگری را اعزام نماییم.

حجت الاسلام افشار همچنین از نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین و همچنین از مدیریت حوزه استان که نهایت همکاری را با ستاد اربعین حسینی داشته اند قدردانی کرد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: