۰

افتتاح مسجد امام علی بن ابیطالب در العباسیة لبنان

مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) واقع در منطقه العباسیة لبنان از سوی مفتی صور و جبل عامل افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۸۴۴۲
۱۳:۴۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل، مسجدی را به اسم امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) واقع در منطقه العباسیة با حضور احمد عجمی نماینده اسبق پارلمان، شیخ حسین البندر مفتی شیعه، علی عزالدین شهردار منطقه العباسیه و نمایندگان جنبش «امل» و حزب الله لبنان افتتاح کرد.

مفتی صور و جبل عامل طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این مسجد بر ضرورت رعایت اصول انسانی و ایمانی تاکید کرد و گفت: خداوند متعال در آیه 18 سوره جن می فرماید «أَنَّ الْمَساجِدَ لِلَّهِ فَلا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَداً» (مساجد مخصوص (پرستش ذات یکتای) خداست پس نباید با خدا احدی غیر او را پرستش کنید.) این آیه تاکید می کند که اعمال انسان در کتابی مقابل خداوند متعال است و انسانیت در چارچوب خدمت به مردم، رعایت مصالح آنان و ایمان به خدا قرار می گیرد.

وی افزود: مساجد با دعا و تفقه در دین باید احیا شوند به گونه ای که انسان را به مسیری مستقیم هدایت و از گمراهی و آسیب رسانی به دیگران محفوظ دارد.

شیخ حسن عبدالله در پایان مراسم از سید حاج حسن فردون به دلیل ساخت مسجد امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) تقدیر و تشکر کرد.

منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: