۰

نمایشگاه سلاح بحرین کمپین تبلیغاتی علیه شیعیان

اندرو اسمیت از کمپین علیه تجارت اسلحه (CAAT) برگزاری این نمایشگاه را محکوم کرده است چون این نمایشگاه را نوعی تهدید منامه علیه مخالفان خود می داند.
کد خبر: ۱۹۸۴۱۸
۱۲:۲۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه های حقوق بشری برگزاری نمایشگاه سلاح در کشور بحرین را محکوم کردند و این نمایشگاه را نوعی تبلیغات و تهدید رژیم منامه علیه مخالفان خود عنوان کردند. نمایشگاه تسلیحاتی در بحرین قرار است بین تاریخ های 28 تا 30 اکتبر برگزار می شود.

بسیاری از شرکت های تولیدکننده سلاح آمریکایی مثل لاکهید مارتین، بی ای ای انگلیس، کامبلی کانادا، برتا ایتالیا و سازنده سیستم های موشکی MBDA فرانسه برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

اندرو اسمیت از کمپین علیه تجارت اسلحه (CAAT) برگزاری این نمایشگاه را محکوم کرده است چون این نمایشگاه را نوعی تهدید منامه علیه مخالفان خود می داند. وی گفت: رژیم آل خلیفه هدفش از برگزاری این نمایشگاه ایجاد وحشت بین مخالفان خود است.

وی افزود: شرکت های خارجی تولید کننده سلاح در رابطه با دیکتاتورها منافع خود را در نظر دارند. کلاریون مشهورترین نمایشگاه تسلیحاتی انگلیس ، تجهیزات دفاعی و امنیتی بین المللی (DSEI) است که مهمترین شرکت کننده این نمایشگاه است.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: