۰

اهدای 545 میلیون تومان نذورات مردم به زینبیه اعظم زنجان

عضو هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان، از اهدای 545 میلیون تومان نذورات مردم به این آستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۶۳۴
۱۲:۵۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، عضو هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان، از اهدای 545 میلیون تومان نذورات مردم به این آستان خبر داد.

سیدجمال‌الدین موسوی منطقه زنجان، اظهار کرد: امسال مجموع نذورات نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده ۵۴۵ میلیون تومان است که با توجه به نیات زائران در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و مدیریتی هزینه خواهد شد.

عضو هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان تصریح کرد: همچنین امسال ۲۳۰ قربانی تقدیم آستان زینبیه شد که ۷۴ رأس آن به شکل حضوری یا نیابتی ذبح شدند.

موسوی یادآور شد: مسجد زینبیه اعظم زنجان محل تجمع عاشقان خاندان عصمت و طهارت و مشتاقان حقیقت است، آنانی که همه ساله روز یازدهم محرم در قالب دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، زیر بیرق‌های رنگی این مسجد گردهم می‌آیند تا بر مصیبت زینب کبری (س)، دخت علی مرتضی (ع) بگریند و پیام قیام کربلا را که نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده را بر خیابان‌های این شهر فریاد کنند.

وی تصریح کرد: طرح توسعه این مجموعه در سه فاز پیش‌بینی شده که فاز نخست آن تملک ۱۱ واحد مسکونی است و پس از آن باید این طرح در شهرداری و کمیسیون‌های مربوطه به تصویب برسد و بعد از توجیه طرح وارد فاز اجرایی می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه سه واحد مسکونی بین کوچه مسجد زینبیه قرار گرفته و لازم است برای تعریض خیابان تملک شود، خاطرنشان کرد: این طرح فعلا روی کاغذ است و پس از تصویب، مراحل احداث آن در دو فاز ۵ و ۱۰ ساله به ثمر خواهد نشست.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: