۴

صبر عربستان رو به پایان است

یک روزنامه سعودی در مطلبی که نشان از انفعال رژیم سعودی در مواجهه با مقاومت یمنی ها دارد، نوشت: صبر عربستان رو به پایان است!
کد خبر: ۱۹۷۰۳۶
۱۵:۵۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه سعودی «عکاظ» در مطلبی که نشان از انفعال رژیم سعودی در مواجهه با مقاومت یمنی ها دارد، نوشت: به نظر می رسد که ایران و حوثی ها خواهان ادامه بازی با آتش اند که ممکن است شعله جنگ را در منطقه برافروزد!

این روزنامه بدون اشاره به آغاز کننده تجاوز به یمن، ادامه داده است: عربستان تاکنون به چنین حملاتی با خویشتنداری برخورد کرده و اکنون نیز منتظر نتایج تحقیقات است و از جامعه بین المللی این انتظار را دارد تا در مقابل چنین اقدامات تروریستی موضع قاطعی اتخاذ کند!

به نظر می رسد؛ رژیم سعودی و متعاقب آن آمریکا و رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار گرفته اند که ضمن شوکه شدن از توان نظامی نیروهای مسلح و کمیته های مردمی یمن، نه توان مقابله با این عملیات ها را دارند و نه به دلیل افتضاح به عمل آمده پس از ۵ سال، می توانند آبرومندانه از این باتلاق خارج شوند.

شاید تلاش ناشیانه ۷۲ ساعت گذشته آمریکا، اسرائیل و دربار سعودی در مسئول دانستن جمهوری اسلامی ایران در عملیات اخیر علیه تاسیسات آرامکو، که با پمپاژ خبری سنگین رسانه های آنها همراه شده، بیش از هر چیز با هدف فرار از خفتی است که رزمندگان یمنی برای مدعیان ابرقدرتی در دنیا به وجود آورده اند.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نظرات بینندگان
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
حمله به ارامکو،اگر به دلیلی کار یمنی ها نباشد،با توجه به انتخاب اهداف بر ان تاسیسات حتما کار خود طرفداران عربستان از جمله اسراییل ،امریکا یا دیگر دوستان ان میباشد که پای ایران را به یک جنگ ظالمانه بکشند. شک نکنید
سید اکبر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم سعودی به تک رقمی ها رسیده...
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
تا وقتی فساد از داخل کشور برچیده نشه هیچ وقت دشمن خارجی از بین نمیره چون همونهایی که اخر به مختار خیانت کردن کسانی بودن که از داخل دارالعماره و از یاران دو دل و فاسد مختار بودن که کمر مختار رو شکستن تا وقتی فساد هست ملت ایران برای نجات ایران از دست دشمن متحد نخواهد شد.انشاله به همت آقای رئیسی باز شاهد خلخالی دیگر خواهیم بود به امید و فضل خدا
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
عمر عربستان هم رو به پایان است.