۰

حمایت عزاداران قمی از اقدامات قاطعانه رئیس قوه قضائیه

عزاداران در هیئت فاطمیون قم با امضای طوماری، ضمن تقدیراز اقدامات رئیس قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد با دانه درشت ها، حمایت خورد را از وی اعلام نموده اند.
کد خبر: ۱۹۶۳۴۸
۱۰:۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، متن طومار امضاء شده، توسط عزاداران هیئت فاطمیون قم به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسمه تعالی

ریاست محترم قوه قضائیه

آیت الله رئیسی دامت برکاته

سلام علیکم

بدون شک گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی، نوید بخش آن است که انقلاب اسلامی وارد دوران بلوغ خود گشته است. اما در این میان برخی مفاسد اقتصادی سبب تلخ شدن کام آحاد ملت گردیده است. از آنجا که در گام دوم انقلاب، «عدالت و مبارزه با فساد» یکی از گام های اصلی موفقیت نظام جمهوری اسلامی است و در حالی که کشور درگیر جنگ بزرگ اقتصادی با استکبار است عده ای به اسم آقازادگی، صاحب منصب بودن و رانت، تیشه به ریشه اعتقاد مردم به نظام می زنند.

لذا بنا بر استناد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و هم چنین فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد ابلاغی مقام معظم رهبری، دلسوزان انقلاب اسلامی در هیات فاطمیون ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی و قانونی در برخورد با مفاسد اقتصادی، اشد مجازات را برای خائنین به نظام اقتصادی جمهوری اسلامی و بازگشت اموال و دارایی ها به بیت المال، خواستاریم. قطعا ادامه روند برخورد با این گونه مفاسد اقتصادی سبب دلگرمی بیشتر از پیش مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و عبادتی بزرگ محسوب می گردد.

دلسوزان انقلاب اسلامی در هیئت فاطمیون قم

حمایت عزاداران قمی از اقدامات قاطعانه رئیس قوه قضائیه

حمایت عزاداران قمی از اقدامات قاطعانه رئیس قوه قضائیه

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: