۱

تمرین بانوان بدون حجاب با مربی تایلندی

دبیر سابق انجمن موی تای استان تهران گفت: متاسفانه با عکس‌هایی که از تمرینات بانوان موی تای‌کار ما در کنار مربی تایلندی منتشر شده، نشان می‌دهد که حجاب اسلامی اصلا رعایت نشده و فدراسیون هم با توجه به عکس‌هایی که منتشر شده هیچ واکنشی از خود نشان نداده و سکوت کرده است.
کد خبر: ۱۹۶۲۸۸
۱۶:۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، طی چند روز گذشته عکس‌هایی از تمرین موی تای کاران کشورمان در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد بانوان بدون رعایت حجاب اسلامی و به بدترین شکل ممکن کنار مربی مردان حضور دارند و علاوه بر گرفتن عکس یادگاری در حال تمرین کردن هستند، این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون ورزش‌های رزمی در بخش مردان و بانوان دو مربی از کشور تایلند به ایران دعوت کرده تا در بحث آموزش مردان و بانوان کشورمان به صورت جداگانه تمرینات خود را پیگیری کنند، اما متاسفانه موضوع حجاب حلقه گمشده در تمرینات است که این روزها با منتشر شدن عکس از تمرینات جنجال تازه‌ای در این فدراسیون به پا شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی به این موضوع نداشته اند.

اسدالله محمدی دبیر سابق انجمن موی تای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که طی چند روز اخیر عکس‌هایی منتشر شده در رابطه با حضور مربیان موی تای تایلندی در ایران که تعدادی از بانوان موی تای کار کشورمان بدون داشتن حجاب اسلامی در کنار مربی تایلندی مردان حضور دارند. موضوع چیست؟ گفت: پس از اینکه عظیمی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی انتخاب شد، نصیری به عنوان مسئول انجمن موی تای ایران معرفی شد. هر چند کمیته ملی المپیک به دبیرکل فدراسیون جهانی نامه‌ای ارسال کرد که درخشان‌نیا مسئول موی تای ایران است، اما نصیری گویا خیلی به این موضوع اعتقادی ندارد و با پافشاری‌هایی که انجام می‌دهد، خود را مسئول موی تای ایران می‌داند. به همین دلیل او در بخش مردان و بانوان دو مربی تایلندی به ایران دعوت کرده که متاسفانه آنها با حضور در ایران حاشیه و جنجال زیادی به پا کرده‌اند. در حال حاضر یک مربی تایلندی در بخش آقایان و یک مربی در بخش بانوان در ایران فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: مسئولیت آنها آموزش فنی موی تای در ایران است، اما متاسفانه شاهدیم که در بخش بانوان یک مربی مرد فعالیت می‌کند و در بخش مردان‌مان هم یک مربی خانم که از تایلند آمده آموزش می‌دهد، یعنی در واقع همه چیز برعکس است. اخیرا هم عکس‌هایی منتشر شده که مربی مردان که از تایلند به ایران آمده در کنار بانوان بدون حجاب و در بدترین شرایط در حال آموزش موی تای است. در واقع چیزی به نام حجاب در عکس ها دیده نمی‌شود.

دبیر سابق انجمن موی تای استان تهران در پاسخ به این سوال که مربیان تایلندی که به ایران آمده‌‌اند آیا از مربیان درجه یک موی تای هستند یا خیر، گفت: متاسفانه هر دو مربی در بخش مردان و بانوان که به ایران سفر کردند تازه مدرک مربیگری خود را از فدراسیون جهانی دریافت کرده‌اند. آنها موی تای را به شکل سنتی آموزش می‌دهند و برای جمع کردن رزومه خود به ایران سفر کرده‌اند. ما در کشورمان موی تای را سنتی آموزش نمی‌دهیم و هیچ کاربردی در کشور ما ندارد، اما صرفا برای اینکه آنها بتوانند برای خود رزومه‌ای دست و پا کنند به ایران سفر کرده‌ا‌ند. در حال حاضر هم آنها باشگاه به باشگاه تمرین می‌دهند و این طور نیست که فدراسیون یک دوره آموزشی برگزار کند!

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: متاسفانه با عکس‌هایی که از تمرینات بانوان موی تای‌کار ما در کنار مربی تایلندی منتشر شده، نشان می‌دهد که حجاب اسلامی اصلا رعایت نمی‌شود و رئیس فدراسیون هم با توجه به عکس‌هایی که منتشر شده هیچ واکنشی از خود نشان نداده و سکوت کرده است. امیدواریم مسئولان وزارت ورزش به این ماجرا ورود کنند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کجای کاری؟ اصلاً دولت برای تشویق همینا از بیت‌المال، وزارت ورزش ساخته!