۰

تمجید وزیر دفاع عراق از نقش الحشد الشعبی در تامین امنیت زائران کربلای معلی

وزیر دفاع عراق گفت: الحشد الشعبی نقش مهمی در تامین امنیت زائرانی دارد که به مناسبت ایام محرم به کربلای مقدس عزیمت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۹۵۹۴۳
۰۸:۴۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، وزیر دفاع عراق نقش مهم الحشد الشعبی در تامین امنیت زائران در ایام محرم و عاشوراء را ستود.

"نجاح الشمری" گفت که نیروهای الحشد الشعبی نقش مهمی را در تامین امنیت سفر میلیونی به استان کربلای معلی به مناسب ایام محرم و عاشورای حسینی ایفا کرده‌اند.

وزیر دفاع عراق در یک نشست خبری در کربلای معلی بیان کرد که هدف از سفر ما به کربلاء و دیدار با فرماندهان امنیتی این است که به صورت مستقیم و از نزدیک در جریان طرح‌های امنیتی ویژه ایام عاشورای حسینی (علیه السلام) قرار بگیریم.

الشمری تصریح کرد که در جریان این سفر، مکانیزم همکاری و هماهنگی گروه‌های امنیتی مختلف وزارت کشور با گروه‌های الحشد الشعبی و همچنین طرح آینده برای تامین امنیت مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع عراق تاکید کرد که الحشد الشعبی بخش جدایی ناپذیر نیروهای امنیتی عراق است و نقشی مهم در تامین امنیت سفر میلیونی زائران به کربلای معلی دارد.

کربلای معلی از اول محرم پذیرای زائران داخلی و خارجی که قصد زیارت حرم سید و سالار شهیدان و شرکت در مراسم سوگواری عاشورای حسینی (علیه السلام) را دارند، است.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: