۰

رونمایی از قدرتمندترین لپ‌تاپ جهان

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایفای 2016 شرکت ایسوس از قدرتمندترین لپ تاپ جهان با پردازنده گرافیکی 24 گیگابایتی به نام پرو آرت استودیوبوک وان رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۹۵۸۱۱
۱۰:۰۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، لپ تاپ پروآرت استودیو بوک وان برای استفاده گرافیست‌های حرفه ای، مهندسان نیازمند استفاده از نرم افزارهای پیشرفته، تدوین گران و اجرای کنندگان بازی های ویدئویی تولید شده است.

در لپ تاپ یادشده از پردازنده گرافیکی قدرتمند کوآدرو آر تی ایکس 6000 استفاده شده که توسط شرکت ان ویدیا تولید شده است. باید توجه داشت که ان ویدیا قبل از تولید این پردازنده گرافیکی هم عنوان تولیدکننده برترین پردازنده گرافیکی جهان را با تولید و عرضه پردازنده 16 گیگابایتی Quadro RTX 5000 در اختیار داشت.

از این لپ تاپ به راحتی می توان برای پردازش ویدئوهای 8K، تولید انیمیشن های سه بعدی و غیره استفاده کرد. پردازنده هشت هسته ای و 2.4 گیگاهرتزی Core i9 اینتل و 32 گیگابایت رم و نیز یک ترابایت حافظه اس اس دی از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است.

این لپ تاپ از نمایشگر 15.6 اینچی 4K بهره مند بوده و از فناوری خاصی برای خنک کردن سخت افزار آن استفاده شده است. زمان عرضه و قیمت این لپ تاپ هنوز مشخص نیست، ولی باید توجه داشت که تنها قیمت پردازنده گرافیکی مورد استفاده در این لپ تاپ به 3500 دلار می رسد.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: