۰

ماجرای تیراندازی در خرم آباد چه بود؟

فرماندار خرم آباد گفت: راکب موتورسیکلت به سوی چند نفر که در کنار نمادهای عزاداری بوده‌اند چند شلیک را انجام می‌دهد که در نهایت منجر به مضروب شدن هشت نفر می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۵۴۹
۱۰:۵۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ «شیر اوژون» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در خصوص تیراندازی به هیئت عزاداران حسینی در خرم آباد گفت: نتیجه بررسی‌های کارشناسان این فرماندهی از منطقه نشان می‌دهد تیراندازی به هیئت عزاداران صورت نگرفته و این خبر تکذیب می‌شود.

وی افزود:علت حادثه شب گذشته، مشکلات شخصی بوده و هدف شلیک به عزاداران حسینی نبوده و تیراندازان هم دستگیر شده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: انتشار دهندگان اولیه این خبر تحت پیگرد قرار خواهند گرفت و با آنان برخورد خواهد شد.

«اسد عبدالهی» فرماندار خرم‌آباد نیز با اشاره به حادثه تیراندازی در این شهرستان، اظهار کرد: نیمه شب گذشته شاهد تیراندازی راکب موتورسیکلت به چند نفر در محله چال میرحسین خرم‌آباد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: طی این حادثه هشت نفر مضروب شدند که 2 نفر آن‌ها از ناحیه گردن و زانو آسیب می‌بیند و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شوند.

فرماندار خرم‌آباد نیت این حادثه را شخصی عنوان و تصریح کرد: تیراندازی به دسته عزاداری و در حین سوگواری نبوده است.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت به سوی چند نفر که در کنار نمادهای عزاداری بوده‌اند چند شلیک را انجام می‌دهد که در نهایت منجر به مضروب شدن هشت نفر می‌شود.

امروز خبری مبنی بر حمله افراد مسلح ناشناس به هیئت لثارالله الحسین محله چال میرحسین خرم آباد منتشر شد که تعدادی از عزاداران حسینی مجروح شده‌اند.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: