۰

مفتی عمان به نامه آیت الله سبحانی پاسخ داد

«شیخ احمد بن حمد الخلیلی» مفتی اعظم عمان به نامه آیت الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان پاسخ داد.
کد خبر: ۱۹۴۸۸۰
۱۱:۳۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «شیخ احمد بن حمد الخلیلی» مفتی اعظم عمان به نامه آیت الله  جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان پاسخ داد.

 شیخ الخلیلی در این نامه بیان کرده است: تبادل دیدارها میان سلطنت عمان و رژیم صهیونیستی به منظور کاهش فشارها بر ملت فلسطین صورت می گیرد.

مفتی کل عمان تاکید کرد که موضعش نسبت به قضیه فلسطین، حمایت از مبارزه و تقویت اصرار بر استیفا و استرداد کامل حقوق غصب شده ملت فلسطین است.

شیخ الخلیلی در این نامه ضمن ابراز خوشحالی نسبت به دریافت نامه حضرت آیت الله العظمی سبحانی، با تمجید از اهتمام ایشان به امور امت اسلامی، وحدت آنها و خاموش کردن آتش فتنه ای که دشمنان به راه انداخته اند، عنوان کرد: همه ما در چنین احساساتی با یکدیگر اشتراک داریم.

وی با بیان اینکه اوضاع تلخ امت اسلامی ناراحت کننده است و دل هر کسی را به درد می آورد، ابراز امیدواری کرد که روزی بیاید که در آن دل های مسلمانان یکی شود و امت اسلامی متحد گردند.

مفتی کل عمان درباره تذکر حضرت آیت الله سبحانی درباره موضوع برقراری روابط میان سلطنت عمان و رژِیم غاصب صهیونیستی نیز تاکید کرده است که مخالف چنین روابطی است و نامه آیت الله سبحانی را به یکی از مسئولان این کشور داده و به او گفته که به هیچ وجه رابطه میان سلطنت عمان و رژِیم صهیونیستی برقرار نخواهد شد.

شیخ خلیلی با بیان اینکه هدف از تبادل دیدارها میان مقامات سلطنت عمان و رژِیم صهیونیستی، کاهش فشارها بر ملت فلسطین است، در نامه خود ادامه داد: در هر صورت ما همواره موضع خود درباره قضیه فلسطین را ابراز می کنیم که در آن از مبارزه حمایت و بر استرداد حقوق غصب شده ملت فلسطین بدون هیچ کم و کاست تاکید می شود.

مفتی سلنت عمان در پایان نامه خود آورده است: از خداوند متعال توفیق و پیروزی را برای همه امت اسلامی و برافراشتن پرچم حق و نابودی ظلم و ستم در هر مکانی را مسئلت داریم.

پیش از این آیت الله سبحانی در نامه ای به مفتی عمان نسبت به برقرای رابطه میان عمان و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و خطاب به مفتی عمان نوشته بودند: علمای غیور اسلام بویژه حضرتعالی باید مسئولان امور را نسبت به خطر چنین اقدامی و مفاسد و زیان های ناشی از آن برای اسلام و مسلمانان متوجه گردانید.

مفتی عمان به نامه آیت الله سبحانی پاسخ داد

مفتی عمان به نامه آیت الله سبحانی پاسخ داد

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: