۰

حضور فعال 30 هزار مأمور پلیس برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع)

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در مراسم اربعین حسینی(علیه السلام) بیش از 30 هزار نیروی پلیس به منظور تأمین امنیت زائران و تسهیل در تردد، در طول مسیر و گذرگاه‌ها حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۱۹۴۸۷۶
۱۱:۲۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش نکوداشت همسران و فرزندان شهدای نیروی انتظامی که در مشهد برگزار شد، درباره وضعیت حاشیه نشینی در شهر مشهد، اظهار داشت: در رابطه با حاشیه شهر مشهد اقدامات بسیارخوبی از سوی نیروی انتظامی انجام شده است؛ از سوی دیگر افزایش کلانتری‌ها، گشت‌های محسوس و نامحسوس و مهم تر از همه با همکاری آگاهانه و پشتیبانی ساکنان این مناطق خوشبختانه وضعیت این مناطق رو به بهبودی است.

وی با تأکید بر ارتقای امنیت ساکنان حاشیه شهر مشهد به عنوان یک ضرورت، گفت: امیدواریم با حمایت های دستگاه قضایی و حضور بیشتر و موثر پلیس بتوانیم، باعث رضایتمندی مردم عزیز این مناطق شویم.

فرمانده ناجا درباره امنیت در مراسم ماه محرم نیز، گفت: برابر سال های گذشته، نیروی انتظامی آماده همکاری و برقراری نظم و امنیت کامل مراسم عزاداری ماه محرم است و در این رابطه جلساتی با مسؤولان و هیأت امنای برگزار کننده این مراسم با شکوه برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به پشتوانه همراهی و همکاری مردم و مسؤولان هیئات امنا در دهه اول محرم و اربعین در مرزهای چهار گانه ( خسروی، مهران، جذابه و شلمچه) در 3 استان کشور (کرمانشاه، ایلام و خوزستان) نظم و امنیت زائران حرم مطهر امام حسین(ع) را برقرار می‌کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: در مراسم اربعین حسینی(ع) بیش از 30 هزار نیروی پلیس به منظور تامین امنیت زائران و نیز تسهیل در تردد در طول مسیر و گذرگاه ها حضور خواهند داشت.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود خدشه به امنیت انتخابات را خط قرمز نیروی انتظامی برشمرد و گفت: پلیس در این عرصه نیز با اهتمام جدی کار خود را به خوبی انجام خواهد داد.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: