۰

اعزام نزدیک‌به ۹ هزار مبلغ در ماه محرم به سراسر کشور

حجت‌الاسلام روستاآزاد از برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان محرم با حضور رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: قریب به ۸۵۰۰ نفر از قم و حدود سه هزار نفر از شعب دفتر تبلیغات اسلامی از شب اول محرم تا شب شهادت امام سجاد(ع) به مناطق مختلف تبلیغی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۴۳۱۵
۰۹:۵۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت‌الاسلام «سعید روستاآزاد» از برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان پیش از ماه محرم خبر داد و گفت: این مراسم، با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: این گردهمایی روز ۵شنبه، هفتم شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز همایش‌های غدیر قم واقع در خیابان معلم برگزار می شود.

وی افزود: قریب به ۸۵۰۰ نفر از قم و حدود سه هزار نفر از شعب دفتر تبلیغات اسلامی از شب اول محرم تا شب شهادت امام سجاد(ع) به مناطق مختلف تبلیغی اعزام می‌شوند و به برگزاری برنامه‌‌های متنوع مانند اقامه نماز جماعت اول وقت در ایام محرم، هدایت و تقویت مراسم عزاداری به ویژه ایام عاشورا و تاسوعا، جلوگیری از ترویج خرافات، توجه دادن و تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

روستا آزاد تصریح کرد: تبیین مباحثی در زمینه سبک زندگی اسلامی، ازدیاد نسل و اقتصاد، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، تبیین نشانه‌های ظهور، حکومت مهدوی و وظایف انسان منتظر، تشکیل جلسات سخنرانی وعظ و خطابه و حلقه‌‌های معرفت با محوریت مباحث قرآنی از برنامه ‌های دیگر مبلغان در دهه نخست محرم حسینی(ع) است.

وی یادآور شد: این مبلغان در ایام تبلیغ خود فعالیت‌‌هایی مانند تبلیغ چهره به چهره، ارتباط با نسل جوان، تبیین ارزش‌‌ها و دستاوردهای انقلاب، بصیرت‌افزایی و دفاع از مبانی انقلاب به ‌ویژه اصل ولایت‌ فقیه، نظارت بر پرهیز از اسراف در سفره‌‌های اطعام و نذورات، دعوت مردم به وحدت و پرهیز از تفرقه و اختلاف را در دستور کار دارند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: