۰

یک جوان فرانسوی در حرم مطهر امام رضا(ع) مسلمان شد

"دنیل" جوان اهل کشور فرانسه شهادتین را بر زبان آورد و به دین اسلام گروید.
کد خبر: ۱۹۴۳۰۳
۰۸:۵۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، خبر یک جوان اهل کشور فرانسه روز شنبه 2 شهرور 1398 با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی شهادتین را بر زبان آورد و به دین اسلام گروید.

وی که خود را "دنیل" معرفی کرد، درباره علت علاقه خود به دین اسلام گفت: برای نخستین بار که به ایران سفر کردم از تمام اماکن تاریخی و مساجد شهرهای مختلف دیدن کردم و حس بسیار خوبی نسبت به ایران و مردم آن داشتم.

دنیل افزود: با مشاهده مساجد علاقه فراوان نسبت به مسایل اعتقادی و عقاید مسلمانان پیدا کردم و با همراه ایرانی‌ خود در باره مسائل دینی گفت و گو نمودم و علاقه بیشتری نسبت به مسلمانان پیدا کردم.

این جوان فرانسوی که بعد از مسلمان شدن اسم "علی" را برای خود برگزید، اظهار داشت: بعد از بازگشت به کشورم کنجکاوی شخصی من نسبت به اسلام افزایش یافت و علاقه‌ مند به مباحث اسلامی شده و در باره اسلام و گرایش‌ های مذهبی بسیار تحقیق کردم.

وی گفت: برای نخستین بار که به مشهد سفر کردم نسبت به این مکان مقدس کشش خاصی داشتم و امروز که این اتفاق در این مکان صورت گرفت آن را هدیه‌ ای از جانب خدا می‌ دانم.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی نیز در این باره اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 9 نفر در حرم مطهر رضوی به دین اسلام گرویدند که شامل یک مرد از روسیه، یک زن از تایلند، یک زن از سوئد، یک مرد از هندوستان، یک مرد از کانادا، یک زن از افغانستان، یک مرد از ژاپن، یک زن از رومانی و یک مرد از فرانسه می باشند.

"سید جواد هاشمی نژاد" افزود: در مراسم امروز به این فرد تازه مسلمان شده فرانسوی یک جلد کلام‌ الله مجید، کتاب و هدایای فرهنگی اهدا شد.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: