۱

دفاع پارلمان عراق درباره حمله اسرائیل به مراقد دینی هشدار داد

یکی از اعضای کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق درباره حمله رژیم صهیونیستی به مراقد دینی در این کشور با هدف ایجاد فتنه هشدار داد.
کد خبر: ۱۹۴۰۶۸
۰۹:۵۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، یکی از اعضای کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق درباره حمله رژیم صهیونیستی به مراقد دینی در این کشور با هدف ایجاد فتنه هشدار داد.

عباس صروط عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق روز چهارشنبه ۲۱ آگوست ۲۰۱۹ درباره هدف قرار گرفتن مراقد دینی در عراق برای ایجاد فتنه در این کشور هشدار داد.

وی افزود: هر چیزی در عراق ممکن است به ویژه پس از حملات هوایی علیه مراکز حشد شعبی در آمرلی، بغداد و بلد. انفجارهای مراکز حشد شعبی بی ارتباط با رژیم صهیونیستی نیست و ما هر اقدامی از سوی اسرائیل برای ایجاد فتنه در عراق را بعید نمی دانیم.

این عضو کمیته امنیت در پارلمان عراق از دولت این کشور خواست که موضع روشن و شجاعانه در مقابله با این حملات انجام دهد.

وی بیان کرد: دولت نباید در این زمینه سکوت کند و باید برای ملت عراق روشن کند که عامل این حملات اسرائیل است یا آمریکا. ملت عراق تاکنون از این حملات چیزی نمی داند و اخبار هدف قرار گرفتن را از رسانه ها و شبکه های اجتماعی دریافت می کند.

صروط تاکید کرد: درباره ادامه سکوت دولت عراق در قبال این حملات هشدار می دهم زیرا ادامه سکوت یعنی ادامه حملات و چه بسا مراقد دینی برای ایجاد فتنه در عراق هدف قرار گیرد.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
اسرائیل این کار را نمی کند.