۰

ظرفیت هنر برای شناساندن غدیر استفاده شود

استاد حوزه علمیه قم گفت: استفاده از ظرفیت هنر برای معرفی فرهنگ ولایت مورد توجه قرار گیرد زیرا دعوت به ولایت در عمل اثرگذاری بسیار بیشتری دارد.
کد خبر: ۱۹۳۳۴۷
۱۵:۱۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله علوی گرگانی در دیدار با سردار یعقوب سلیمانی، مسئول ستاد بازسازی واقعه غدیر اظهار داشت: ائمه معصومان در عمل، مردم را به ولایت اهل‌بیت(علیهم السلام) تشویق و دعوت می‌کردند و اگر ما در دهه ولایت این روش تبلیغ را داشته باشیم به موفقیت خواهیم رسید.

استاد حوزه علمیه قم افزود: شیعیان امیرالمومنین(علیه السلام) باید موجب زینت اهل‌بیت(علیهم السلام) و جلب مردم به معارف ولایت باشند.

او با اشاره به اینکه دعوت به ولایت در عمل اثرگذاری بسیار بیشتری دارد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هنر برای معرفی فرهنگ ولایت مورد توجه قرار گیرد زیرا عمل صالح موجب جلب قلوب مردم می شود.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: چیزی بهتر و والاتر از ولایت در دنیا وجود ندارد و تمسک و گردآمدن حول ولایت موجب مصونیت و اتحاد می‌شود و ما باید با عمل خود فرزندان و عزیزان را تحت سایه ولایت قرار دهیم و حتی مخالفان نیز با مشاهده عمل ما به این مساله سوق می یابند.

استاد حوزه علمیه قم شناساندن اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت اهل‌بیت(علیهم السلام) را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: خداوند وعده داده است که حق در دنیا گسترده می‌شود، به همین دلیل باید در این زمینه تلاش کنیم و این دهه را مواظبت کنیم و خدا را شکر که چنین تشکیلاتی وجود دارند که به تبلیغ واقعه غدیر می پردازند.

او گفت: بهترین خیمه در جهان خیمه ولایت است و باید همه زیر این خیمه جمع شویم، امیدواریم این تشکیلات گسترش یابد زیرا وعده خدا حق است و ما تقویت کننده و همراه این ستاد هستیم تا ان شاء الله در دنیا و آخرت با ولایت محشور شویم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: